Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


blog a iubi cu dragosteJoi 4 iunie, ma duc sa ma tund, si arunc in graba agenda mea de Politehnica in poseta, pe drum neavand ce sa fac, o deschid fara nici un gand si gasesc urmatorul flyier: Joi 4 iunie 2009, prezentare de carte „A iubi cu dragoste, Peter Teodor” libraria Diverta Bdul MAgheru ora 18.00 Numai faptul ca am gasit fluturasul tocmai in ziua cu pricina ma face sa merg, sa nu mai spun faptul ca numele este unul foarte dragut, iar tipul cartii este cel care imi place mie cel mai mult: jurnal.

Ajunsa la fata locului cu Cristina, care ma insoteste in iesiri in ultima vreme, observ standul cu carti, iau o carte incep sa o rasfoiesc, vad doi oameni care vorbesc intre ei…si atat. Incep sa imi pun problema daca am intarziat atat de mult incat sa se fi terminat, sau ce se intampla oare. Nici nu doi pasi, ca ridicand ochii din carte il vad pe cel imbracat in negru ca se indreapta catre noi, se prezinta Peter Teodor si isi cere scuze ca prezentarea de carte o sa inceapa putin mai tarziu pentru ca vin de la Brasov si au intarziat putin si vede ca si oamenii mai intarzie.

Cat ne-am mai invartit noi prin librarie, incepe si prezentarea, putini fiind cei interesati, in jur de 15 maxim. Imi cer scuze ca nu am retinut numele celor care au prezentat cartea dar am retinut in schimb ca unul din cei doi domni era profesor universitar la un colegiu in Brasov iar cel de-al doilea facea parte din Uniunea Scriitorilor.

Pe pliant am remarcat fraza: Cititorul va fi socat sa constate ca e ceva putred la poalele Tampei, o iubire aproape imposibila a unui danez la Brasov, si o sa scriu in final niste citate din carte pe care mi s-au oprit ochii si sper sa vi se opreasca si voua.

Am aflat ca aceasta carte a fost scrisa in 5 zile, si publica imediat dupa acestea, si reprezinta casnicia esuata a scriitorului, momentele prin care a trecut in ultima etapa a acestei casatorii, cu certuri, impacari …si alte dileme. Intamplari in care poate se afla multi, si scopul cartii e de a vedea ce va reprezinta si ce nu, ce ati face voi intr-o situatie de viata similara. Solutia aflandu-se in propria fiinta a fiecaruia.

Acum va las sa vedeti cateva fragmente notate de mine din cartea prezentata:

„Ce-l determina pe un barbat sa se simta atras irezistibil ded o femeie?Si pe o femeie ce o comduce decisiv spre un barbat?”

„Ce arde atat de tare in amandoi intr-o relatie si ce combustie ciudata face ca aceasta sa fie atat de distrugatoare, atat pentru unul cat si pentru celalat, incat sa duca la despartirea inevitabila si inexplicabila, sa sa devina atat cmplicata si intensa de la inceput si pana la sfarsit incat sa dureze multi ani la rand?”

„E nevoie de doi pentru ca dansul sa iasa, si amandoi sa tina acelasi pas!”

„Iubirea nu se cere ci se da. Iubeste nu ca sa fii iubit, ci iubeste pur si simplu fara sa pretinzi sau sa astepti ceva.”

„…s-a infiripat aproape gingas iar in viata mea, ca iedera, careia daca nu ii scoti radacina creste iar si te cuprinde cu totul. era in sufletul meu, in mintea mea nu o scoseem de acolo si iata ca din radacini adanci urca iar de la prezenta in sufletul meu ajungea sa fie prezenta langa mine.”

„Alege binele in locul raului, alege repectul in locul dispretului, alege bunatatea in locul mandriei; incearca sa nu fi ignorant, sa nu vezi totul materialist.”

Vedeti daca doar din cateva paragrafe am aflat lucruri bune de tinut minte, si am invatat ceva; cred ca este o carte buna, ce merita citita si pastrata in biblioteca si de dat celor ce au nevoie sa treaca peste momente asemanatoare.

Poate ca va intrebati daca se poate iubi si …fara dragoste. Autorul ne-a dat o larga gama de a iubi fara dragoste, care le veti afla sigur citind cartea. Si probabil daca va ganditi putin, fiecare poate da o alta varianta.

Comments on: "A iubi cu dragoste, Peter Teodor" (6)

  1. De cate ori intru in diverta, ma opresc la cartea asta.. cred ca o sa ajung sa o citesc pe langa raft, apoi multumita si incantata o voi cumpara. Sau poate va iesi cartea lui pe http://www.SerialReaders.com ! Te astept si pe tine😉

  2. Mihaela said:

    imi place extrem de mult, imi dau lacrimile cand citesc astfel de citate, extrem de adanc

  3. Tocmai am citit-o dintr-o bucata. A durat doar cateva ore.

    M-am intristat pentru el, dar m-am bucurat ca exista astfel de barbati.

    Sper ca este bine acum si a gasit femeia care sa il merite si alaturi de care sa fie fericit.

  4. Citesc cartea in fiecare dimineata in drum spre facultate,am citit-o de nenumarate ori si nu ma satur. Ar trebui sa se faca un film sau tradusa cartea,anyway ma gandesc sa introduc cartea in lucrarea mea de licenta.

Lasă un răspuns

