Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Acumb827 este momentul!!! trebuie sa fac un gest frumos si pentru partenerul meu de un an de zile🙂 Poza va ajuta sa va dati seama despre cine este vorba🙂 da chiar rucsacu meu adidas…oare a mai scris cineva un blog dedicat rucsacului???🙂 In ultima vvreme imi place sa enumar in lista ..asa ca hai sa mai fie una despre locurile in care a fost alaturi de mine rucasacul „cu bomba” :

~ Polonia

~Olanda

~meciurile de handbal

~liceu zi de zi

~Oradea

~plaja

~Spectacol Callatis

~Ibida, sit arheologic

~Iasi

~serile in care alergam la stadion

~ de azi incolo la fitness ( a mers cu avionul, trenul, atocarul, barca, vaporasul, pe jos…e un rucsac sportiv)

Cu parere de rau spun ca nu a urcat Fagarasul, s-a oprit la Postavaru, Poiana Brasov, Busteni, Sinaia…pe la poalele muntelui🙂

Am si plans pe el ,am si ras, poate am dat si cu el de pamant la nervi dar totusi el este intotdeauna in spatele meu🙂 Blog pentru loialitatea lui🙂 Sper sa nu ma lase prea curand.

PS: am vazut un rucsac albastru tot la adidas…poate ii aduc un prieten :)))

Last edit! sa nu uitam ca am iesit pe locul 2 la Crosul Bunului Simt cu el in spate…adica am luat doua locuri merita si el unul.

Lasă un răspuns

