Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!

Anefs…the beginning


278aDa, parca ieri ma gandeam oare cum o sa fie prima zi la ANEFS cum ma voi intelege cu colegii, cu cine o sa stau in camera, si uite ca deja am terminat un prim semestru. Parca timpul a luato razna, se repeta istoria parca ieri eram clasa a 9a si uite ca deja am ajuns la bac…

 

Ca un cadou ziceam eu …de ziua mea era sa primesc un loc in camin, asta pentru ca ziua cu cazarile a fost pe 30 Septembrie. Imi aduc aminte inca cu teama, clipa cand ne-am dus in sala respective si am auzit vestea: sunt 40 de locuri pentru anul I (aici inca ma incadram) apoi vine si completarea 9 locuri pentru fete si 31 pentru baieti..aici deja inghetasem toata, simteam ca toata cladirea aia o sa se cutremure doar daca voi incerca sa deschid gura J)) stiu asta e al doilea moment de genul cand simti pe o caldura infernala ca tu pur si simplu ingheti…momentele cand se striga lista cu cei de au loc in camin …RUSTEM EVELINA….pana la mine parca a durat o vesnicie…dar de fapt totul s-a petrecut foarte repede.. . da aici a inceput bucuria J nu m-ar mai fi interesat nimic..aveam loc in camin (de cand era ivo anul I ma gandeam la loc in camin deja, acum ca eram in fata faptului cum ma sa ma simt?! Hihi) am mers cu Ivonica sa luam cheia, m-am intalnit si cu fetele care urmau sa stea cu mine in camera, pe 2 le steam de la admitere (Irina si Cristina) iar Georgiana era si ea binevenita, normal. M-am bucurat ca toate 4 eram din anul 1 si ziceam ca poate asta o san e faca sa ne intelegem si mai bine, camera era proaspat renovate mi s-a parut foarte simpartica de cand am intrat desi toata lumea zicea vaaai ce mica eee…. Acum era camera mea, si asta nu era o problema! Noi sa ne intelegem bine ca spatiu avem.. sa nici nu ma lungesc acuma cu toate detaliile sa ajungem si in ziua de azi , nu a durat mult pana sa ma simt de parca ne-am fi stiut de o viata J adica sa ne simtim in largul nostru si sa radem si sa glumim. Normal camera simpatica din prima zi se facea si mai simpatico in fiecare zi, numai ca desigur am avut anumite probleme tehnice….in care se mai rupe una mai cade alta..si astea inca se intampla….

La deschidere , pe 1 octombrie am fost la festivitate, unde ma simteam deja intrand in lumea sportului. Au fost invitati Octavian Belu si Mariana Bitang, Gabriela Szabó. Zilele au trecut de la sine, mi-am cunoscut profesorii, au inceput cursurile, am socializat cu colegii si uite asa am ajuns si la vremea partialelor, predarii proiectelor, referatelor si alte activitati studentesti. Am ajuns si sefa de grupa pentru ca m-au vazut clolegele ca vorbesc mult apoi si sefa de serie si culmea coincidentei si nu numai Si Georgica e sefa la ea la Kineto.

Lasă un răspuns

