Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!

ANEFS


3566Dupa cum imi puneam si la status intr-o vreme: „Un singur vis..o singura dorinta ANEFS” mi-am urmat visul. Nu m-au interesat comentarile de genul: „profesora?!?!” „se castiga bine?” ce o sa faci apoi?” pana la urma a cui e problema a voastra? o sa va cer eu voua bani? banii sunt singurul scop in viata asta? hai nu serios? !

ANEFS pentru ca asta mi-am dorit, pentru ca s-a aprins ceva in mine cand am vazut baza sportiva din Cluj , pentru ca mi-au placut extrem descrierile lui Arthur, pentru ca Ivo mi-a dat ideea de ANEFS …pentru ca tin la sanatatea mea, pentru ca vreau sa recuperez zilele fara sport, pentru ca vreau sa fiu tanara

~Asadar Ivo mi-a facut rost de carte inca din 2007, din septembrie m-am apucat de sport intensiv, flotari abdomene zilnic, din iarna ma-am bagat la aerobic, unde Dorin nu a ezitat sa ma incurajeze de fiecare data cand a fost nevoie, profa de sport Iancu m-a ajutat cu cheile sali de sport, unde am putu sa imi exersez traseele; alergari la stadion in serile fara ploaie…si tot ce cuprindea proba sportiva. Desigur m-am stresat si cu ceea ce cuprinde bacul, si cu ceea ce cuprindea clasa a XII-a, dar am incercat sa tin pasul.

~La facultate am fost in toamna cu 2 zile inaintea inceperii clasei a XIIa. A fost un prim contact cu ANEFS, unde inima a inceput sa imi bata mai tare in momentul cand m-am asezat cu Ivonici in bancile claselor, cand am privit spre listele cu cei admisi. Totul mi-a sporit dorinta de a fi stundeta a acestei facultati.

~De la flotari am avut probleme cu umarul cand a trebui sa-mi incetez activitatea pentru o vreme (asta prin iarna), apoi piciorul de la alergat(primavara si chiar inante de admitere) vanatai de la traseul din sala de gimnastica …dar totul spre acest vis, se apropia atat de repede.

~Nu am omis nici partea teoretica, examen scris Romana/Biologie, am facut cartea cu grile de N ori, cu speranta de a-mi ridica media cu un 10 , de a-mi salva situatia cu baremul dur de la sport.

~Dupa bac m-am trezit ca mai am o saptamana pana la admitere, ca ma simt in pom, ca nu stiu cum o sa treaca admiterea dar vreau din tot sufletul sa fie bine. Profa de sport a venit cu mine sa exersez traseele, pentasaltul, mi-a dat cheile salii sa vin eu cand vreau, a sunat chiar la antrenoarea de la atletism sa ma cronometreze la viteza si sa mai fac pentasalt la stadion. Pana una alta Ivo, cand nu era la facultate, vorbea sigur la telefon cu secretarele ! Asa am aflat ca vineri voi avea o simulare. Dupa aceasta m-am simtit mai linistita, pentru ca tot era mai frumos, mai aproape, timpul pe care il scoteam la probe era mai mic, deci semne bune.

~Piciorul a inceput sa ma doara iar, deci in aceeasi zona, doctorul imi zicea tendinita „fara efort si iti trece” FARA EFORT?!? luni am admitere bengay in combinatie cu un ketonal mi-au luat durerea, si sunt sigura ca nu datorita lor ci, Dumnezeu mi-a asucultat rugaciunile , si pur si simplu a facut o minune! NU m-a durut piciorul am dat tot ce am putut, si sunt multumita.

~Dupa o prima incercare la traseul de sala, pe care il facusem mai incet ca la simulare si avusesem si penalizare (nu dadusem in cerc cu mingea) am zis ca trebuie sa dau ce pot…nu pot sa pierd mai mult de atat, asadar la o a doua incercare am scos timp pentru nota 10 si far penalizari! Increzatoare am plecat spre sala de atletism, unde am dat proba de viteza: 7.0 (nota 8) apoi pentasaltul, unde iar am sarit mult mai mult ca la simulare 11-82 metri ~ 9.40 nota (12 metri erau pentru 10) Traseul cel mai nasol, ala de sala cu spalierul, lada, taras banca, echilibru am scos mult 22.25 secunde ~nota 4.60 (si la asta am scos mai putin decat la simulare) iar flotarile 19 respectiv nota 10.

Media probei sportive : 8.40 (a 13a fata daca imi aduc bine aminte din 64) intr-un alt blog voi vorbi si de numarul 13 ce m-a urmarit o saptamana intreaga

~Proba scrisa miercuri, dupa topaiala cu Ivo, dans, muzica, plimbare…am luat 10 dupa ce m-am speriat, m-am schimbat la fata in toate culorile curcubeului. Corectau lucrarea altei fete cand m-au chemat, si avea 15 intrebari gresite. M-am linistit si am trecut la o stare generala de bine cand profesorul (de arte martiale) „uite lucrarea ta domnisoara, s-a inalbastrit, te-ai speriat?!”

~Media finala de 9.20 am intrat a 39a, pe locurile la buget si acum pot spune linistita si degajat : SUNT STUDENTA A ACADEMIEI NATIONALE DE EDUCATIE FZICA SI SPORT!

PS: O saptamana de neuitat, ce mi-a marcat viata cu siguranta, in care familia si prietenii mi-au fost alaturi! Multumesc!

Comments on: "ANEFS" (98)

  1. si eu vreau sa dau admitere anul acesta la anefs..ceva sfaturi? la probele fizice ma descurc mai ales ca anul acesta proba eliminatorie consta in alegerea unui sport ..fotbal de ex la mine si ceva probe la el…dar nu prea ma descurc la proba scrisa pe la biologie …crezi ca as aeva vreo sansa? sa intru la locuri fara taxa?ms astept raspuns:d

  2. cred k o sa va saturati de facultatea aia ; da are si parti bune

  3. Ghyghy, your the best😉

  4. Cautam informatii despre UNEFS si am gasit site-ul tau,ti-am citit toate postarile referitoare la fostul ANEFS actualul UNEFS.
    Si eu am intrat anul acesta,si tot al 39-lea cu media de 9.13( 9,75 sport 8.50 grila).
    Sper sa ne intalnim prin facultate si sa fii amabila sa-mi arati si mie locurile pe acolo. Am fost si la ziua portilor deschise in 24 mai parca si tin minte ca te-am vazut pe acolo.
    Bafta in continuare si ne vedem in noul an,primul pentru mine.

  5. buna te rog frumos,daca vezi commentu asta te rog frumos da’mi un mail pe tav_swimmer@yahoo.com vreau sa te intreb ceva important ,multumesc🙂

  6. salut, poti sa imi spui daca intrebarile de la admiterea scrisa sunt strict din cartea de admitere? multumesc

    • Evelina Rustem said:

      Cand am dat eu asa era, acum am impresia ca s-a schimbat, pot fi alea sau altele in acelasi stil. Cel mai bine intrebi la biblioteca.
      Succes!

    • Evelina Rustem said:

      Cand am dat eu asa era, acum am impresia ca s-a mai schimbat, pot fi intrebarile de acolo sau altele in acelasi stil. Nu scrie in introducere? Cel mai bine afli de la biblioteca, acolo trebuie sa stie sigur!
      Succes!

  7. cartea reuneste modele de intrebari pentru proba scrisa, asa scrie. E cam cu dus si intors.. (multumesc pentru raspuns)

  8. cand incepem?sambata sau luni ?

    • Evelina Rustem said:

      Luni, ca orice inceput bun!

      • Radu Iepure said:

        daca te rog frumos, vreau sa dau admitere anul viitor, nu gasesc nimic legat de facultate, exemple de modele la intrebari, carte de admitere etc, nu prea pot sa merg la biblioteca pt ca sunt din zalau. te rog sa imi dai mai multe informatii

  9. Si eu vreau sa dau admitere anul acesta.
    Nu sunt din zona si nu am cum sa vin la biblioteca.
    Aveti cumva cartea cu intrebari in format pdf sau poate fi scanata?
    Va rog daca puteti sa ma ajutati cu mai multe informatii atat despre probele sportive cat si despre partea teoretica.

    • Evelina Rustem said:

      Desigur Miruna, te ajut cu toata placerea, insa din cate stiu eu cartea nu este in format electronic, daca ai consultat site-ul facultatii unefs.ro acolo poti gasi toate datele legate de admitere, ziua de examinare, simularea si bibliografia, chiar si momentul publicarii cartii. (Anual se fac modificari).
      Despre probele sportive, aici e veste buna pentru tine, pentru ca de cand am dat eu au simplificat mult. Vei avea un sport la alegere, din care vei avea o proba, (va avea un barem clar) in care daca este vorba de un sport de echipa, vei avea elemente, procedee (ceva de genul unui traseu) si joc bilateral. Pe langa sporturile de echipa mai este atletism si gimnastica. Insa daca ai facut un sport de performanta probabil deja stii la ce vei da. Iti urez succes!

      • Si ca sa inteleg, acum cativa ani probele sportive reprezentau un traseu(gimnastica, atletism,jocuri sportive) pe cand in prezent, proba sportiva constituie un test la alegere dintre cele enumerate de mine ?

      • Evelina Rustem said:

        Da, inainte erau 5 probe sportive … acum la alegere un sport din care ai: joc sportiv si un procedeu… in cazul in care nu s-a schimbat intre timp…. nu sunt in tara deocamdata si nu sunt la curent cu cerintele de anul acesta! succes!

  10. Marinela said:

    Vreau si eu sa stiu care sunt probele la sport pt kineto din cadru univeristatii,ca sa stiu ce sa pregatesc,si cat mai multe detalii daca se poate.Multumesc

    • Evelina Rustem said:

      Am scris intr-un comentariu anterior, ca nu stiu ce s-a mai schimbat intre timp…dar probele nu difera in functie de kineto sau sport. Primul an este in trunchiul comun iar materiile nu difera cu mult. Peste doua saptamani pot sa revin cu detalii. Consulta site-ul facultatii intre timp : http://www.unefs.ro Succes!

    • Jocuri sportive (handbal, fotbal,volei,etc) Gimnastica, Atletism. Ti-as putea scrie eu baremele, dar as prefera sa-ti alegi una dintre cele enumerate ca oricum e destul de scris. :d

  11. Am si eu o intrebare pentru cine stie. Probele de atletism se dau pe pista? Ma intereseaza sa stiu pe ce suprafata se va alerga?

    • Evelina Rustem said:

      Din ce stiu in anii trecuti s-au dat la stadionul Tineretului care are tartan!🙂

  12. Ai scris acolo mai sus ca: „… am facut cartea cu grile de N ori, cu speranta de a-mi ridica media cu un 10 , de a-mi salva situatia cu baremul dur de la sport.” Am cumparat si eu de la biblioteca o brosura care are in ea niste grile. La acestea te referi?

    • Evelina Rustem said:

      Da, dar cand am dat eu, intrebarile erau date numai din carte, acum cred ca pot fi si altele in afara lor… citeste cu atentie ce spune la inceput! Succes!

  13. Cand ai dat tu, plecarea se dadea din picioare sau din blockstart? Stie cineva cum va fi anul acesta?

  14. Ma refer la viteza… am uitat sa scriu.

    • In brosura de admitere, la atletism, scrie ca plecarea va fi din picioare, cronometrul declansandu-se la prima miscare a candidatului.

  15. Are cineva idee in ce consta vizita medicala cu caracter eliminatoriu la UNEFS in momentul admiterii?

  16. 1. Stie cineva care a fost ultima medie de intrare anul trecut la locurile pentru buget la kinetoterapie?
    2. Stie cineva un teren cu pista de tartan in Bucuresti unde se poate intra gratis?

    • Evelina Rustem said:

      Pe Tineretului nu cred ca se percepe vreo taxa… ajungi acolo cu 41 pana la Agronomie! Relax! O sa fie bine!

  17. buna🙂 am o intrebare..simularea se da si la probele sportive?

  18. buna!! as vrea sa stiu si eu ce probe sportive se dau anul acesta! unde la gasesc? si modele.de subiecte anterioare? ma poate ajuta cineva va rog?

    • Evelina Rustem said:

      Brosura o gasesti la biblioteca contra cost. iar inscrierea stiu ca este inceputa deja. In comentariile anterioare gasesti si probele si alte detalii! Succes!

  19. de unde iau brosura de admiteree??

  20. CE STITI DESPRE BAREM? NOTELE SUNT CHIAR ASA CUM SE ARATA IN BROSURA? ADICA DACA AM SCOS UN 6.7 PENTRU VITEZA(BAIAT FIIND), IAU NOTA 3?

    • Evelina Rustem said:

      Baremul afisat in brosura este cel dupa care se face notarea la examenul de admitere! Succes!

  21. Sala de marmura este tot acolo la facultate?

  22. cate locuri sunt la kineto anul acesta? 110 sau 60?

  23. hey,banuiesc ca acum urmeaza sa te inscrii la master,daca am fost eu atenta.o intrebare.ce stii de proba eliminatorie lingvistica…ms😉

    • Evelina Rustem said:

      Sunt anul II la master, proba lingvistica nu este un motiv sa iti faci griji! Este un fel de dialog, anul trecut ne-a pus sa ne prezentam sa motivam de ce am ales masterul respectiv! un dialog! Asta la engleza, la franceza parca le-a dat sa citeasca un text.

      • ;)) deja imi iei din griji…si,daca te rog,la celelalte probe,imi poti spune,daca mai stii,pe ce s-a pus accent???eu am terminat kineto la Brasov si au pus accent mai mult pe exercitii decat pe teorie…😦

      • si inca ceva ;)) stii care a fost ultima medie cu care s-a intrat??? ms mult mult de tot

      • Evelina Rustem said:

        Eu am dat la masterul de Perfrmanta Sportiva… tu banuiesc ca esti interesata de cele pe Kineto…. din pacate nu stiu sa iti spun. dar ma voi interesa si te anunt!🙂

      • ms mult,chiar te rog🙂 ms ms

  24. Buna…eu dau acum admiterea pentru Master in PS si ma intrebam daca poti sa ma ajuti cu niste sfaturi in legatura cu examenul scris…adica ce cam ce sa dat anul trecut…multumesc anticipat .

  25. Imi poti spune si mie in ce consta proba de gimnastica.te rog mult!

    • Evelina Rustem said:

      Hmm… da dificil de zis pentru ca s-au schimbat mult de cand am dat eu, probele sunt descrise in cartile de admitere, daca imi cade una pe mana cat de repede iti scriu aici mai multe!

  26. Ok!multumesc mult!

    • Buna!imi poti spune si mie pana la ce ora găsesc deschis la biblioteca si la secretariat?

      • Evelina Rustem said:

        Secretariatul are program cu studentii de la 11-14 iar vinerea este inchis iar la biblioteca incepe de 8-9 pana la 18 luni pana vineri🙂

  27. nu inteleg ..o proba este jocul sportiv ..in ce consta jocul sportiv de exemplu handbal ..la ce ar trebui sa ma pregatesc :-??

  28. pe site nu gasesc nimic concret nu prea ajuta cu nimic.. nu sunt din Bucuresti si nu stiu cand pot ajunge sa imi iau o brosura ,deci nu stiu despre ce e vb

    • Evelina Rustem said:

      Postul pe care l-ai citit la mine nu este de actualitate, este din 2008. Din ce stiu eu la joc sportiv cuprinde o structura de joc (sa spunem: pase, fenta de aruncare,aruncare la poarta, contraatac…etc) iar in functie de numarul de candidati inscrisi joc bilateral.

  29. Buna !
    eu sunt Aura, voi da admiterea la Kineto si vreau sa ma inscriu si la efs pentru a fi sigura ca in oct ma voi numi studenta a unefs😀. Stii cumva daca intru la efs, pot sa dau diferente si sa ma transfer la kineto? Iti multumesc pentru rabdarea cu care raspunzi! Mi au fost de ajutor informatiile tale🙂

    • Evelina Rustem said:

      Buna, Din ce stiu eu ca a fost in anii trecuti, trebuie sa treci pe dosar ordinea preferintelor, pentru ca admiterea este aceeasi. In cazul in care nu intri la prima, prin alunecare ramai la cea de-a doua alegere… Pentru a fi sigura suna la secretariat si intreaba sa-ti spuna exact. Telefon: +40/21 3164107
      +40/21 3164108; Succes!

  30. RalucaM said:

    Imi poate da si mie cineva subiectele de la simularea din mai 2013 la kinetoterapie in Bucuresti?

    • Evelina,

      Nu am formulat bine intrebarea… Ma intrebam daca ma pot transfera dupa un an de la efs la kineto in urma unor examene de diferenta. In cazul in care mai vrea cineva sa stie, raspunsul este NU. Odata intrat la una dintre fac., nu se mai poate face transferul.
      Eu am inceput antrenamentul pe pista unde se va sustine si proba de atletism…si rezultatele sunt bunicele.

      Multumesc pentru implicarea ta si sper sa revin cu un comm din postura de student la Kineto.

  31. tinta mea este kinetoterapia, de aceea ma gandeam sa ma inscriu la ambele fac, stiind ca la efs e mai usor de intrat….apoi sa am posibilitatea de a ma transfera.

  32. Georgiana said:

    Si eu vreau la kinetoterapie la unefs.Pe site nu scrie decat de admitere si ca poba sportiva e la alegere. Nu sunt din apropierea Bucurestiului si nu pot intra in posesia unei brosuri. vreau sa aleg proba de atletism si ma intereseaza baremul! Iar la testele grile, e net nu gasesc nici macar un model😦 M-ar putea ajuta cineva, va rog frumos?🙂

  33. Salut, urmeaza sa dau admiterea la EFS in cateva zile si nu am gasit niciun model de test scris pe internet si nici nu am fost la simulari. Ma poate ajuta cineva sa-mi dea niste informatii despre cum este structurat testul?

    • Evelina Rustem said:

      La biblioteca, exista cartea cu mai multe variante de teste, era un procentaj din limba romana iar celalalt din anatomie, si este grila. Daca ai invatat bibliografia respectiva nu ai de ce sa iti faci griji, multe erau usurele. Imi aduc aminte una cu sinonim pentru cuvantul vindicativ este: si trei variante de rasppuns: dusmanos, curativ, vindecator.🙂

    • Evelina Rustem said:

      La biblioteca, exista cartea cu mai multe variante de teste, era un procentaj din limba romana iar celalalt din anatomie, si este grila. Daca ai invatat bibliografia respectiva nu ai de ce sa iti faci griji, multe erau usurele. Imi aduc aminte una cu sinonim pentru cuvantul vindicativ este: si trei variante de rasppuns: dusmanos, curativ, vindecator.🙂

      • Merci mult. Am brosura si am facut toate intrebarile de acolo. Ce ma interesa era sa fac rost de un model de test, la fel ca cel ce se da la admitere. Din cate am inteles majoritatea intrebarilor vor fi diferite fata de cele din brosura.

      • Evelina Rustem said:

        Nu stiu cum au mai schimbat, in 2008 intrebarile erau doar cele din brosura. Succes!

      • Merci mult.

  34. Buna!
    Am vazut ca le-ai fost de mare ajutor persoanelor de mai sus. E posibil sa-mi fi si mie de ajutor… Stii cumva unde sunt afisate rezultatele de la simulare 2013? Sunt tare curios cu ce note au terminat simularea la proba scrisa. Concurenta este foarte mare anul acesta!

  35. Buna, ai idee tu sau altcineva de pe aici ce subiecte s-au dat anul trecut ma master la kineto?

    • buna!! subiectele de anul trecut: 1. exercitiul fizic 2. bilantul articular al cotului. Bafta!!😉

      • trebuie sa faci de minim 5 la aman2 subiectele nu ? Care a fost ultima medie cu care s-a intrat la NRC ai idee? si la cu taxa nu conteaza..😛 adica conteaza dar na.. :-S

  36. Am o intrebare… am inteles ca in anul doi o mare parte din ore nu se mai tin in cladirea facultatii. Stie cineva unde sau este doar un zvon?

    • Evelina Rustem said:

      In anul doi….la kineto? cei de la kineto au un sediu nou in Progresul… insa cei de la EFS, sunt inca in sediul din Constantin Noica.

  37. philippe chatrier said:

    seara buna Evelina.🙂 mi-as dori din tot sufletul ca anul acesta sa pot intra la A.N.E.F.S sau U.N.E.F.S, crede-ma ca nu stiu care este diferenta …. am cautat pe internet mai multe informatii referitoare la ceea ce m-ar interesa pe mine …dar in zadar… ori nu sunt actualizate stirile respective, ori nu gasesc absolut nimic… la Facultatea de Kinetoterapie… in primul rand m-ar interesa absolut toate probele la care trebuie sa sustin examen, in ce perioada ar trebui sa vin pentru inscrieri … sau daca nu imi poti raspunde concret , spune-mi cand ar trebui sa ma prezint la secretariat pentru mai multe detalii si la ce ora… ARIGATO

    • Evelina Rustem said:

      Buna,
      Stiu ca in luna aprilie se printa brosura de admitere la ciclul de licenta. Ea se cumpara de la biblioteca. Pentru a vedea pana atunci lista de probe practice poti trece si intreba. Cu siguranta au si de anul trecut iar daca nu se vor face schimbari majore vor stii sa anunte.

      Succes! (Cand am dat eu admiterea probele practice au fost la fel atat la sport cat si la kineto)

  38. philippe chatrier said:

    iti multumesc frumos, voi trece si pe acolo sa vad cum sta treaba.🙂

  39. georgiana said:

    Buna in cazul in care am fost operata la inima cand eram mai mica ,iar acum sunt in regula pot alege optiunea la kineto ?

    • Evelina Rustem said:

      Hei,
      Daca esti apta de efort fizic, cu siguranta!🙂
      Toate cele bune!
      Mai multe detalii cu siguranta afli la secretariatul facultatii!

  40. Heiii , marti dau admiterea la sport , iar joi la romana si bio . . Ce ma sfatuiesti sa fac sa scap de emotii si de stres . . Mi-e teamă si cu timpul si cu grilele de la bio😦

  41. Heii eu trec clasa a 10 a si ma gandesc serios sa dau la unefs chiar vreau sa incep pregatirile , poate cineva sa imi spuna la gimnastica probele,baremul sau orice detalii

    • Evelina Rustem said:

      Buna Gabi,
      Poti vizita site-ul facultatii http://www.unefs.ro Poti da o fuga la biblioteca facultatii cand ai timp si sa iei brosura de admitere, s-au mai schimbat cateva lucruri de cand am dat eu admitere. Cred ca poti sa vi sa asisti si la probele practice (care sunt pe ramura sportiva din ce stiu eu) sa iti faci o idee!🙂 Succes!!!

    • Evelina Rustem said:

      Poti merge la biblioteca facultatii sa cumperi brosura de admitere! Sptamana ce vine vor fi si simularile mi se pare…poti sa treci sa iti faci o idee…Succes!!

      Din ce am vazut eu anul asta in brosura la gimnastica trebuie facut un exercitiu care sa cumuleze 9 puncte si o saritura la alegere capra sau lada!

  42. heii prieteni dragi, cam cu cat timp inainte de admitere se poate gasii materialele pentru examenul la partea teoretica ? multumesc

    • Evelina Rustem said:

      Buna,
      Te referi la bibliografia de examen? Este specificata cu siguranta in brosura de admitere. Nu stiu cum s-a mai modificat ea in timp, insa avea si modele de grile pentru partea scrisa!
      Succes!

  43. Copila mea dorește să dea exam la Kineto. Proba sportivă este și la ed fizică și la kineto. Acum, se face clasament separat al celor de la ed fizică și separat pentru kineto, sau curg admiterile in ordine descrescătoare a mediilor? Întreb asta pentru că mi se pare inegal ca un candidat kineto să aibă același barem cu sportivi de performanță (atleți, ș.a.). Știți ceva despre asta? Din ce am citit până acum e eliminatorie proba sportivă, și are șanse mici în fața sportivilor de performanță.

Lasă un răspuns

