Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


IMG_0053Asta este cartea care mi-a luat ochii de la prima vedere in revista Mall Inclusive, si care m-a inebunit mai tare cand am pus mana pe ea in Diverta. Este cartea care m-a vrajit pur si simplu cu poza de pe coperta, si ma uit la ea in continuare de cand am luato, in pauzele dintre povesti am privit in continuu la ea, imi ia ochii. Mi se pare atat de speciala si de bine aleasa. La fel ca cea de pe cartea PS I love you, si aia imi place mult. Parca ar fi aceleasi personaje in poza. Asa 2 povesti le-am citit pe la Diverta, inca una pe la Carturesti apoi abia ma mai dezlipeam de ea in camin, urmand sfarsitul de saptamana destul de incarcat, nu am ezitat sa o iau pe tren si sa citesc neintrerupt pana la Medgidia si inapoi. Mi se pare o carte atat de placuta si mai ales ca este usurica de cultura generala, de suflet povesti adevarate o carte de citit in tren, ce mai. Toate povestile au fost speciale in felul lor, dar am facut o selectie care mi-au placut cel mai mult, si care le-am retinut. Desi defectul meu este ca uit numele, si in carte sunt cateva destul de greoaie, o sa fac o lista: ~Shah Jahan si Muntaz Mahal; (povestea cu Taj Mahalul care cred ca o stie toata lumea, dar care mi se pare atat de speciala, cum rar se gasea, acum nu cred ca mai exista) ~Bonnie and Clyde ( am observat apoi dupa spusele lui Ivonica, melodia lu’ Beyoncee, aia veche de imi placea, dedicate povestii celor 2) ~Printul Rainer si Grace Kelly; ~Aung San Suu Kyi si Michael Aris; ~Roald Dahl si Patricia Neal; (povestea asta chiar e uimitoare, de-a dreptul, cei doi casatoriti trecuti prin atatea probleme, moartea unui copil, cele doua atacuri celebrale ale Patriciei, si un sot devotat care a stat si avut grija de ea atata timp sa divorteze intr-un final si sa se casatoreasca cu o prietena de a acesteia) ~Isadora Durean si Serghei Esenin; (dansatoarea) ~Roman Polanski si Sharon Tate;( povestea de dragoste a anilor ’60, i-a pus capat cea mai cruda tragedie a deceniului) ~Brigitte Bardot si Roger Vadim. Capitolele cartii suna in mare cam asa: indragostiti din istorie, povesti de dragoste regesti, indragostiti din literature, politica de la Hollywood si indragostiti din lumea artei. Povesti de-a dreptul ca in filme, personaje cunoscute si necunoscute, cu povesti de viata de tinut minte. Partea urata este ca toate povestile au avut un sfarsit tragic, multe dintre ele sfarsindu-se prin sinucideri, crime etc. Ce am observat este ca si barbatii din cartea asta, din toate timpurile pentru ca trece prin toate periaodele alaturi de ea au fost la fel, nu barbatii din ziua de astazi sunt cum sunt, si da voi fi misogina in blogul asta. 90% din cei din carte au fost afemeiati, misogini si toate femeile pentru ca au si poze in carte au fost femei frumoase, istete, impunatoare dar care nu au reusit sa schimbe firea barbatului. Au fost inselate, de nenumarate ori, dar totusi dragostea lor a fost uneori inaintea carierei, inaintea familiei… inainte de toate, ceva greu de gasit in zilele noastre, probabil pentru ca nici nu mai merita… Citate placute din carte ar fi: “die young, stay pretty” “dragostea este principala mea prioritate, este o casa in care ma retrag dupa truda zilei” o cariera este ceva minunat, dar nu te poti ghemui langa ea intr-o noapte friguroasa” O sa caut de acum incolo filme ce sunt amintite in carte, o groaza de filme vechi cu premii oscar si altele, si cum in ultima vreme am cam urmarit filme vechi, ar fi frumos sa si gasesc, as mai citi si carti autobiografice amintite de asemenea in carte, dar care banuiesc sunt mai greu de gasit. Ce mai o carte care m-a fermecat si inca sunt sub vraja ei si voi continua sa fiu pentru ca este o carte dupa fapte adevarata si pentru sufletul meu. Am trait alaturi de personaje si nici nu am simtit drumul pana acasa si nici inapoi la bucuresti citind cu graba ultima pagina pana sa opreasca trenul in Gara de Nord. Personaje puternice, sau mai putin puternice care au fost indragostite pana peste urechi si au facut multe sacrificii pentru iubirea lor, si niste barbati care au demonstrat inca o data ca nu se schimba. Fapt demonstrate prin faptul ca unul din toata cartea nu stiu daca e sa fi fost casatorit o singura data, divortati, recasatoriti, unii tradatori si care au inselat cu nerusinare… ceva nou? Nimic..totul la fel ca in zilele noastre. Cartea merita toti banii, timp nu fura mult pentru ca se citeste repede, asta in cazul in care incepe sa iti placa. O recomand si eu tuturor fetelor eu voi da mai departe surorii mele si ideea principala era sa o dam cadou Nonucai, dar totul in familie; si de ce nu si baietilor, dar ei nu sunt asa de sentimentali. Ecranizari ale povestilor din cate am vazut in carte sunt destule, asa ca o sa caut in continuare. Iubirea este ceva ce ne caracterizeaza! Promovez lectura! http://www.tamada.ro

Lasă un răspuns

