Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Pe data de 12 Decembrie 2008, a avut loc in sala de gimnstica acrobatica Anefs concurs intergrupe an I. Cu o zi inainte adica joi, am avut cursul de Acro Gym, cand am hotarat si noi sa participam, cu ocazia asta scapam si cu norma prezentandu-ne exercitiul si era ceva interesant.

De exercitiu ne-am apucbbcbat cu cateva saptamani inainte, ne-am ales melodia (forever young) asta dupa multe cautari si amanari, ne-am hotarat sa alegem de pe you tube ceva ritmat mai de gimnastica. Echipa mea a fost de trio: Rustem Evelina, Petcu Irina si Sandu Cristina (gimnasta). Am facut o coregrafie care o modificam de la o repetitie la alta, tot mai gaseam cate o contructie interesanta sau cate ceva inedit, intr-un final ne-am hotarat sa o lasam asa ca este de ajuns. Timpul minim de exercitiu era de 1 minut 30, iar exercitiul nostru a ajuns pe la 2 minute 30.

Tot timpul era plin in sala, iar melodiile se cam suprapuneau de la cine mai repeta, asa ca pana in ziua de joi noi am repetat mai mult fara. Dar profa vazandu-ne exercitiul a zis ca merita sa intre in concurs ca este unul bun.

Tot joi eu si Geogica fiind sefe de serie a trebuit sa ne ocupam cu diplomele, medaliile, trofeele. Geogica s-a ocupat cu medaliile trofeele in timpul meciului de volei la care a trebuit sa fiu prezenta, apoi am participat si eu la diplome si fursecaraie din Carrefour.

Seara din-aintea concursului mare show la noi in camera unde erau medaliile si trofeele, contraziceri ba o sa luam aur, ba nuuu eu o sa iau …Georgica fiind in alta echipa de trio. (concurenta era mare, pntru ca erau multe echipe de trio inscrise, asa ca asteptam ziua de vineri cu nerabdare).

Cu veselie si voie buna, ne-am strans toti studentii in anI la ANEFS sa ne expunem exercitiile, am prezentat si noi, bucuroase ca nu ne-am incurcat si eram mandre ca ne-o iesit bine, fiind in organizare si mai ajutand si eu la diplome am aflat ca grupa mea s-a clasat pe locul 2 yu huu si echipa Georgicai tot pe 2 ca sa nu fie suparare. Ne-am pozat in grup, pe rand, cu medalii cu trofee cu tot, n-a scapat nimic. ANEFS URA ANEFS URA URA

Imi plac saptamanile cand n-ai timp nici sa stai, numai umbli, te ocupi, te stresezi cu una cu alta dar nu uiti sa mai si razi si sa te distreazi.

Lasă un răspuns

