Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Hmm… stiu ca din clasele mici inca aveam lectii, in special la engleza, despre superstitii. Si toata lumea se informase, aveam si in carte destule… Acum ma intreb, de ce sa educi copiii despre superstitii, sunt atat de necesare???

7db1Fara sa vreau cand ma mananca nasul, mai zic ca ori ma bucur ori imi iau bataie, sau cand ma ard obrajii ca vorbeste cineva de mine si mai era una cu semnificatie asemanatoare… aaaa cu sughitul si mai sunt alea cu dorinte hihi ca orice copil visator cand vad o stea cazatoare… pe langa faptul ca imi pun o dorinta, ca doar nu vad in fiecare seara una, imi place foarte mult sa vad stele in general sau cand zic aceeasi chestie deodata cu cineva… pe langa faptul ca imi plac coincidentele imi pun si o dorinta si imi trosnesc degetul mic nu ca mi s-au indeplinit pana acum… dar asa de distractie hihi Astea fiind spuse…hai sa dau paste unei liste cu superstitii, am selectat desigur ce mi s-a parut haios, nu le pun pe toate, apoi voi trece la subiectul urmator:

…daca iti dai cu oja pe unghii si le privesti des, cineva vorbeste de tine.

…aduce ghinion sa asezi pantofii pe pat.

…exista si un semn de noroc legat de pantofi, si anume sa legi sireturile cuiva intre ele, dar nu uita sa-ti pui o dorinta in timp ce faci asta. (am eu un coleg care in timpul orelor are acest obicei)

…aduce noroc sa gasesti sau sa primesti o pereche de manusi. (ah stiti voi filmu’ ala cu manusile Serendipity (2001) )

…daca iti auzi numele strigat noaptea, nu te intoarce, pentru ca efectele pot fi catastrofale. (cred ca asta era motivul pentru care m-a sunat unu’ acum ceva seri ca m-a strigat in oras si nu m-am intors )

…cel mai bine este sa dormi cu capul spre nord si picioarele spre sud. (cred ca d’aia imi merge mie asha de bine …serios ca imi merge )

…un peste se mananca intotdeauna de la cap la coada. (eu intotdeuna mananc doar burta )

…aduce noroc sa fii urmarit pana acasa de un caine strain. ( imi place sa am un animal langa mine)

…aduce noroc sa fii lovit de un liliac. (Doamne fereste de asa noroc )

Cu ocazia acestui blog, m-am mai documentat si eu, mi-am petrecut altfel timpul, am aflat si superstitii de la alte popoare, si mai multe de la noi romanii…

Subiectul 2 este despre Autosugestie, asta pentru ca la mine este intr-un stadiu avansat….daca asa cred eu ..asa e… exemplul care ma da peste cap tot timpul este cel cu seringa, eventual analizele. Azi am facut analizele pentru ca ziua mea este acum in septembrie si am zis sa le fac moca si …cu cateva zile inainte deja simteam mana amortita, si aveam o senzatie de teama….numai cu gandul, dar cand m-am vazut in fata asistentei……Oohhhh mama!!!! dar am trecut cu bine fata de data trecuta, incep sa ma obisnuiesc cu ele…seringile

De fapt mie nu mi-e frica de durere, ci pur si simplu ideea de AC… asa sa trec repede peste subiectul asta ca inca imi da fiori daca autosugestia im provoaca rau , atunci coincidentele ma fac fericita, sau macar sa ma simt bine! Sunt placerea mea, sa se intample acelasi lucru mai multor persoane, sau sa zica mai multe persoane deodata ceva cu aceleasi cuvinte ce coincidenta…iti plac coincidentele?

Lasă un răspuns

