Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


34ecOdata cu inceperea anului, am inceput deja sa ma bag si pe la diverse. Socializand deja cu colegii de la ANEFS , am aflat de crossul TOYOTA, si normal ca nu am putut sa refuz sa particip la el, avand in vedere ca in Medgidia nu ratam nimic… de ce as rata in Bucuresti?

Am fost in total vreo 5 Anefisti intre care un performer care a participat la stafeta, iar noi ceilalti la cursa normala de 4 kilometri. Traseul s-a desfasurat la Casa Poporului, am dat si noi un ocol, mai la deal, mai la vale. Nu stiu a cata a ajuns ca nu au zis nimic, oricum nu am stralucit de ce sa mint, mi-am innoit colectia de tricouri ( in sfarsit unul care sa se potriveasca perfect, pe spate scrie DE CE FUGI?! ) si ne-a mai dat o medalie, cred ca de incurajare, oricum super tare, crosurile din Bucuresti sunt mai frumoase. Imi fac intrarea in ANEFS

Stiu ca in aceeasi zi am mers cu Ivo in parc la Moghiorosi cu rollele, si asta tot pentru prima data de cand sunt in Bucuresti. Nici in parc aici nu mai fusesem asa ca mi-am facut o parere frumoasa.

Lasă un răspuns

