Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Participand la atatea chestii interesante saptamana asta, am zis sa inchei toata activitatea printr-un cros, urmand ca apoi imediat dupa finalizarea lui sa o intind la gara la trenul de 14.

Am aflat de la Mickey Mouse si George de cros, si deja mi se aprinsese un bec, eu cu gandul sa plec de joi-vineri , si daca ma gandesc acum cate ratam daca era sa plec.

Asa ca am venit de loisir la cros, pemtru ca la cate am participat pana acum nu am iesit mai bine de locul 10 la Crosul Europei, asa ca am ajuns foarte devreme la fata locului unde nu era nimic, nimeni doar vremea naspa care incerca sa na goneasca, sau sa ne faca sa ne para rau ca ne-am dat jos din pat.

Dupa multe glume, ca astia au inceput deja?!, dar hai sa mergem noi inainte, om fi gresit locatia? Si reuniune ANEFS, apare unu mic negru de respira greu si ne zice, ca noroc cu noi ca altfel nu se mai tinea crosul, ca sa mai anuntam lumea sa ne mai strangem ca nu prea suntem, ca sunt premii…hooopaaa aici mi s-a aprins un bec, ar fi primul cros la care dupa atata persevblog crosul bunului simterenta as lua ceva. Fiind crosul bunului simt, macar din bun simt si trebuia sa ne dea ceva. J poate de aia au fost prezenti si numarul mic de persoane… cam lipsa de bun simt, huh?

La linia de start nu am fost mai mult de 40 de persoane, zici ca a fost cros privat =)) dintre care 7 fete, am alergat cot la cot cu Gaby altleta EFSului cu gandul sa ma tin de ea, ca daca nu o sa incetinesc rau….si am alergat lansat asa cum a spus ea, si am ajuns primele 2 la linia de finish, adica e pe bune, e primul cros la care iau si eu ceva, asa ca saptamana asta o sa fim la centrul de infrumusetare sa ne aplice premiul J

Daca se mia intindeau mult cu premiile, diplomele, organizarea lipsind, pentru ca nu pot spune nici macar ca era proasta, imi pare rau de asta de alerga de colo colo, de nu stia de el, cred ca nu ii venea inca sa creada, totusi omul a avut initiativa, a umblat dupa sponsori, care nu sigur nu stau la coltul strazii, omul si-a dat silinta dar daca n-ai cu cine…n-ai .

Adevarul e ca daca ne mai intindeam mult, mai faceam un cros pana la gara cu bagajele in carca sa prind trenul, si alte glume ar mai fi pe seama rucsacului, ca am alergat cu el in spate ca la orice cros, si el e particpant la fel ca mine, deci am luat doua premii azi J Una peste alta super si ziua de azi, am si eu diploma de la cros cu locul II J hihi asa de bun simt… care ma caracterizeaza.

Lasă un răspuns

