Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


5c7bInainte de 1 Mai trebuia sa fie mailul cu Crosul Universitatii, dar fiind entuziasmata mai mult de plecare, am zis ca o sa scriu apoi…

Am astepat Crosul pentru ca era al doilea de cand sunt in Bucuresti, si ne gandeam ca o sa fim gasca mare de ANEF-isti si ca o sa fie distractie…asta a fost , dar a fost si mult mai multa lume, mare inghesuiala, buget mic vorba aia” famelie mare, remuneeratie mica…” deci nu ne-au dat tricouri s-au redus la un marker, si la tombola, la care am fost surprinsa sa vad ca au castigat chiar multi de la noi, eu si inca vreo 3-4 daca nu am luat nimic. In hcimb a luat Gicuta o minge de fotbal, sa o mai batem si noi in curte.

Ma bucur ca am alergat constant, si tot traseul a decurs normal, nu am iesit printre primii, dar eu zic ca in primul sfert cam asa, m-am clasat la cata populatie alerga…nu mi-am dat sufletul acolo, pentru ca nu fac asta la nici un cros, alerg pentru mine. La tombola tot la noi in colt era cea mai tare galerie, cand iesea cineva de la ANEFS um yeeeeee chiar si Iuliana Benghia a castigat (colega de liceu) macar un reprezentant din Medgidia.

Am auzit ca se vor mai organiza crosuri mai multe prin parcuri in week-enduri asa ca daca voi mai auzi de ceva, voi fi acolo.

Lasă un răspuns

