Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


8a5eM-am culcat tarziu aseara din cauza nebuniei cu Prison Break dar am avut ambitia sa pun ceasul sa sune la ora 10. Adevarul e ca uitam de meci, desi toata saptamana am facut valuri sa mergem. Mai tare a fost ca m-a sunat si Iuliana pe la 10 si putin sa ma intrebe daca mai mergem. Eu trezita din somn fiind, si nestiind despre ce e vorba zic: „Meci, ce meci?” „Ah e cald in plapuma…nu cred ca mai vin” si ma pun cu capul pe ING (leul primit la majorat) si cum stateam eu sa adorm, imi vine in minte: Hai Eve jos in pat. joaca CSM..doar nu vrei sa ia bataia ca nu esti prezenta ” Iau telefonul, ma uit la ceas, o sun pe Iuliana, ii zic ca sa fie gata la fara 20 sunt la ea, mergem!

Zic ca a meritat din plin sacrificiul de a ma da jos din pat si a ma deplasa prin frig si burnita!! Desi lumea s-a cam speriat de frigul de afara si sala nu a fost plina ca de obicei, il consider cel mai reusit meci din sezonul asta

Am castigat , asta v-ati dat seama din entuziasmul meu de a scrie un blog despre meciuri si CSM, dupa o lunga pauza in comentarea acestora 32-26 a fost scorul final la care toti cei prezenti s-au ridicat in picioare si au aplaudat cu toata inima. Galeria era in extaz.

Fratii Rapciuga au facut tot meciul. Ii pot asemana cu fratii Burrows … din Prison Break! Cand Razvan Rapciuga(2) a fost faultat fratele sau, Marian Rapciuga (14), a fost primul care alerga la el sa-i intinda o mana de ajutor unul pentru altul! Au marcat pe cont prorpiu sau pentru spectacol amanadoi! si de fiecare data au ridicat sala in picioare prin ceea ce au facut pentru meciul de azi! Pot spune ca am avut un deja-vu azi la acest meci, parca era anul trecut la un alt meci al CSM-ului acasa, si toata lumea il aplauda pe Gigel Tasca, care e plecat de la echipa din cate auzisem parca la Oradea. Il vrem pe Gigi inapoi !!!!!

Toti au jucat frumos, pase , scheme, scapari pe contraatac, atacuri pozitionate. Mai slabut cu aruncarile de la 7m. Murtaza a ratat, Savenco de asemenea. Tot Rapciuga a salvat situatia cu 2 goluri marcate de la 7 metri. Marian Rapciuga este ca un Timofte este de asemenea extrema. Se citea azi in ochii lui o bucurie de nemarginit! toata sala era acolo pentru el!

Am venit fuga acasa cu gand de blog! Deci HAI RAPCIUGA! HAI CSM!!

Lasă un răspuns

