Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


76bfDe cand am aflat pe net de aceasta actiune de voluntariat, deja asteptam ziua de sambata am incercat sa mai conving lumea ca e ceva interesant si ca merita implicare dar in afara de fetele din camera, Macca si Dorin 12b nu am avut succes la nimeni…

Asa ca atat cat ne-am oferit ne-am strans la gradina cu noaptea in cap…muzica de trezire, au intarziat ceva cu inceputul asa ca nu am stat locului si am facut un fel de aerobic de incalzire. Noi trei din camera ne-am afisat cu tricourile de la Anefs ca doar ce le-am primit, asa ca m-am afisat sub pseudonimul de Veverita. In gradina nu au intarziat sa apara si suratele asa ca auzeai din cand in cand entuziasmult copiilor sau chiar si a celor mari…uiiteee, o vezi?! se urca in copac!

Ne-am pus pe treaba asa ca in scurt timp deja sacii se umpleau cu frunze, am avut repartizat sectorul dispre Iuliu Maniu,asa ca a fost cam galagie de la masini.
Ca sarcina grupa 4 a avut strangerea frunzelor, taierea puietilor rasariti asa dupa vant… si cam atat..dar cata frunza cata iarba, s-a strans la greu .
Tot la actiunea asta mi s-a mai confirmat o data ca Bucurestiul e mic, si am avut surpriza ca in grupa mea sa fie doua fete din Medgidia
Am avut o masa de pranz in care ne-am tras la umbra si am rasuflat usurate, desi pana la 4 jumate cand am terminat toata treaba mai era destul. Am mancat bine, am stat la umbra si ne-am apucat iar de treaba, parca mai cu spor cu bateriile incarcate.

Abia astept deja sa mai dau de o astfel de actvitate, si deja am ceva pe lista pentru ca voluntari fiind cu totii au mai impartasit pe unde mai au de gand sa mearga, deci urmatorul obieciv impreuna cu mai mult verde la plantat copaci.
La sfarsit am primit in semn de recunostinta un cadouas din partea organizatorilor si anume o punguta cu 2 reviste 2 insigne (sunt tru ) si un abonament de o luna gratuit la Gradina Botanica. (interesant, am putea sa ne schimbam locul de alergat seara pentru o luna)

Am venit obosita dar totusi implinita, am dus la capat un alt vis de al meu sa merg ca voluntara..si asa nu va fi singura actiune, de acum tot inainte
Hai sa facem ceva bun pentru mediul in care traim!

Lasă un răspuns

