Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


bda1Inca nu mi-a dezvaluit nimeni secretul de a pune mai multe poze intr-un blog, asa ca daca vi s-a parut interesant si util cel dinainte il veti citi si pe acesta

Exercitii de stretching (apropo prin clasa a 10 sau a 11a am facut un proiect la spaniola cu multe multe exercitii, tema era sanatate iar eu mi-am ales sport. Nu stiam prea multe si cu ocazia asta m-am si interesat hihi a fost un proiect apreciat de colegi si de profesoara )

(1) Se sta in pozitie sezut. se tin piciorele perfect intinse. Unul din picioare este flexat, incercandu-se un unghi de 90 de grade. Se prinde varful piciorului drept si se mentine cateva secunde (se fac progresiv!!)

(2) Se tin ambele picioare incordate perfect drepte, si se prind varfurile. Se mentine cateva secunde. De preferat acest exercitiul inaintea celui de la punctul (1)

(3) Exercitiu pentru relaxarea muschilor abdominali…dupa abdomene sau alte exercitii solicitante un semipod. Se sta intins culcat cu mainile pe langa corp picioarele flexate si se ridica bazinul. Mainile raman intinse pe jos.

(4) Tot pentru muschii abdominali un exercitiu dar si pentru brate. Se sta in genunchi iar mainile prinse la spate. Se pune capul jos pe saltea (la mine patura ca nu mi-am gasit folie de izopren) Iar cu mainile se efectueaza o arcuire .

Lasă un răspuns

