Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Cea de-a doua poza cu exerciti pentru abdomen cuprinde 3 tipuri :

(1) abdomene la 90 de grade ~ nu trebuie sa va fortati, trebuie doar sa va simtiti muschii incordati.

(2) de data aceasta picioarele stau flexate la 90 de grade iar trunchiul se ridica la fel ca in exercitiul anterior.

(3) la acest tip de exercitiu nu lucreaza numai muschii abdominali ci si cei ai coapei (cvadricepsul si bicepsul femural) stand pe sezut cu mainile pe langa corp, palmele orientate inainte se executa exercitiul, ATENTIE sustinere pe palme si nu pe coate. Te vei apleca pe spate si vei flexa mainile in timp ce vei indrepta picioarele cat mai aproape de pamant pt ca muschii abdomenului sa fie incordati, apoi vei reveni in pozitia initiala cu picioarele la piept.

Succes!🙂 fd9c

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: