Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!

„Furt nereusit”…


Nu stiu daca asta e titlul potrivit dar daca o sa am o alta idee pe parcurs sau vreo sugestie o sa il schimb.

Se facea ca era in trenul Accelerat Satu- Mare – Bucuresti Nord iar eu si mama mea dormeam. Caldura mare, sufocanta, usa de la compartiment deschisa. Eu am dormit de n-am stiut de mine pe tot drumul, dar mama a auzit ceva forfota pe hol pe la Brasov, si a deschis ochii iar in dreptul compartimentului 40 unde ne odihneam noi …un derbedeu..si spune catre altul: „E ocupat mah si aici!” (ca sa vedeti ce texte au in ei) si mama adoarme la loc, nu ii ia in seama.

Opreste trenul in Ploiesti, ma trezesc si eu, trec vreo 15 minute si ma trezesc de-a binelea si zic sa merg si eu la WC. Si vazand usile intre vagoane deschise larg, zic sa tren in vagonul celalalt ca stiamde pe seara ca in al nostru nu era bec. Dau sa deschid usa….parca era ceva in spatele ei, desi nu era ocupat, imping coninsa usa.

Aici nu stiu cu ce sa incep. Stiu sigur ca am vzut un maiou alb cu dungi verzi (stind ca am unul leit in bagaj)pe un rucsac langa WC si multe chestii imprastiate in toata sala. De aici mi-au venit o groaza de ganduri in minte. De exemplu: „Moaaa ce coincideeee…Astaaa e maiuoul meeeeeeuuu!!!Mi-au furat rucsacul!!!! e al meeeeu!!! Doamneee camera?!?! (ah ce bine ca nu mai avusese loc in rucsac si o bagasem in geanta mareCe sa iau prima oara?? sunt chiar ale MELEEE??” astea ar fi printre putinele ganduri care inca mi le amitesc lucid.

In primul drum spre compartimentul in care era mama n-am luat nimic, parca nu imi venea sa cred!! Am intrat ca vijelia, m-am uitat la locul pentru bagaje si constat ca DA SUNT ALE MELE! Spun in fuga in gura mare: Noonnn rucsacul meeeeeuu!! este in WC rasturnat tot!! si am fugit! In cateva secunde am adunat tot, le-am adus in doua drumuri si deja era facut (asta daca ma invitati in vreo plimbare repede asa, pot avea bgajul gata in cateva secunde e testat acum mai am si chef de glume)

Intre timp un domn de pe la vreo doua compartimente mai incolo, auzindu-ma vine la mama si incepe sa ii spuna ca si pe el au vrut sa il buzunareasca da i-a simtit si i-a dat si una’ dar ma rog, putea sa fac411aa si putina gura daca nu mai multa pe hol sa atraga atentia si altor calatori!

Eu am facut inventarul, am gasit absolul tot acolo, nu mi-au furat nimic practic, doar mi le-au motrosit prin baie si ravasit. Am scapat cu atat. Desi aveam si bijuterii de argint destule, perlele mamei, cam tot ce aveam in rucsac cu tot cu el se ridica la vreo 5 milioane daca nu si mai mult. Ah si mai mult de atat baia nu era asa infecta.

Oricum nu sunt singura si nici ultima care trece prin asta Tigani sunt multi, nu ii trimte inca nimeni in desert…nu de acum am eu ura pe ei, am mai avut eu si alte incidente , nu de furat dar bete pe c** in curtea liceului mi-am luat si 5 mii au inca tupeu sa ceara! Macar noi am avut noroc si un inger pazitor langa noi, sigur cineva acolo s-a rugat pentru noi!Multumesc!

Sa mai zic o intamplare pe peron inainte sa vina trenul, la care inca reflectez. O tigancusa cu alta in brate vine si imi cere bani ca sa am eu noroc zicea. ASi eu satula de ei ii zic: hai lasa-ma pleaca de aici ca nu de mia de lei pe care o vrei tu tine norocul meu!!” Ei bine noroc am avut, inca mare de tot si de la cine trebuie nu de la vanzatori ambulanti! Puteam sa ramanem desculte si fara rucsac in BucurestiDoamne iti multumesc!!!

Deci Watch your back…ori back-pack!!!

Poza e o mica reconstituire, de fapt lucrurile erau mai imprastiate, dar maioul chiar era deasupra pe rucsac!

Aveti grija de voi!

Lasă un răspuns

