Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!

Libraria Carturesti


4501De fiecare data cand merg in Bucuresti sora mea ma intreaba „Ia zi Ghy ti-ai facut planul unde vrei sa te duc??” si raspunsul meu..de fiecare data ..de acum cativa ani incoace este acelasi: „La Carturesti ,Diverta si Sala Dalles..apoi mai vedem noi!”

Sunt locurile cele mai interesante din Bucuresti cre vor fi intotdeuna pe primul loc pe lista mea de plimbare. Ieri pe vremea de poveste din Bucuresti cu zapada mare si fulguiala linistita, dupa o plimbare prin Cismigiu am mers pe cararea facuta de 2 picioare

Imi place foarte mult muzica de la Carturesti, relaxanta, linistitoare prielnica cititului, rasfoitului de carti, reviste, albume cu poze. Mi se pare foarte interesanta ideea cu canapelele, masa scaunele pentru vizitatori, potentiali cumparatori.

Este adevarat ca au preturile cam mari, dar totusi daca ai posibilitatea sa stai sa rasfoiesti sa citesti chiar sa bei si un ceai…este ok. De fiecare data imi petrec in medie 1 ora si ceva printre carti la Carturesti… incep cu albumele cu poze din Romania si Europa…continuu/i cu cele dupa care s-au facut filme ca de exemplu cele in care m-am uitat ieri : Recviem pentru un vis de Hubert Selby Jr. (requiem for a dream) si seria Gossip Girl.

Urc apoi entuziasmata alaturi de sora mea la etaj. Aici pe dreapta sunt diferite seturi de cani, cesti, pahare cutii pentru ceai…si desigur si ceaiul cel care mi-a fermecat simturile este de nuca de cocos care mi l-a luat Ivo vazand ca imi place mult (pret: 14.80 Lei).

Urmatoarele rafturi sunt pline cu agende si carnetele (lumea mea) dar de asemenea aici preturile intrec masura, cu cat sunt mai mici cu atat se apropie de 40-50 Lei. Intr-un final ma hotarasc sa iau o carte si sa ma asez pe o canapea sa o rasfoiesc…o iau si ma asez langa sora mea pe care nu o mai vazusem de cam jumatate de ora de cand am urcat la etaj. Ma uit la cartea care o are in mana….culmea coincidentei ..aceeasi carte rosie!!!! LOVE MARKS. Mi s-a parut super tare, carte psihologica despre produsele de firma favorite, sentimente….mai multe…dar desigur scumpa tare 150 Lei…oricum buna de rasfoit. (siteul este www.lovemarks.com)

Mai imi place ca au semne de carte gratis! nu tot timpul ..de data asta aveau vederi hihi…deci cand sunteti in Bucuresti si nu stiti unde sa mergeti va sfatuisc sa dati o tura pe la Carturesti! Numai bine!

 

PS: Despre Sala Dales si Diverta am aceleasi parerei de bine! sunt locurle mele preferate pe langa parcuri si muzee !

Lasă un răspuns

