Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


7dd0Mult asteptatul eveniment…a trecut deja…

Ah ce as mia vrea o petrecere…tot in pub unde a fost a mea si a Irinei. Seara in care m-am simtit bine alaturi de cei 57 de invitati Pandelasii au facut atmosfera pe orice melodie. tin sa zic ca nu am avut noroc de Pico la majorat si mi-au dat un DJ mai pripas…dar totusi a fost bine…am avut toate genurile de muzica.

Dupa ce s-a servit tortul, ca la orice majorat a inceput bataia cu frisca, dar cu mica exceptie.sau mai mare :)) nu au mai ramas doar vreo 3-4 portii din care a mancat lumea..in rest tot tortul era in aer, pe haine, in par, pe jos oriunde dar numai in farfurie NU

Am pus la blues si melodia mea, la care m-am gandit cred ca cu vreo 2 ani inainte de majorat :)) Hi-q ~ Sfarsit de septembrie

Desi am fost aruncata in sus si la alte varste, si fara motiv, acum am simtit ca zbor pentru ca nu am avut cum sa ma tin de nimeni, pur si simplu ma aruncau, ma prindeau, ma aruncau…alergau dupa mine :)))

A trecut ai petrecerea asta…ce ar fi sa ma apuc serios de invatat pentru BAC? :))

Lasă un răspuns

