Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!

Memories :)


35e2Nu stiu dar am impresia ca am mai scris un blog cu acest titlu…si poate si aceleasi fraze… dar azi noapte simteam dorinta sa deschid calculatorul si sa ma apuc sa scriu…dar frigul ce inconjura patul m-a oprit la timp

Asa ca …nu am lasat-o pe mama sa se culce pana nu mi-am terminat blogul „vocal” „Non, mai stii cand eram mica…si stateam pana seara tarziu afara cu sania?! sau cand era tot iarna la munte dupa Revelion si eram la cabana, ma jucam cu un balon mare albastru si s-a atins de soba si s-a spart?! ce-am mai plans… si tot mai multe amintiri de iarna, anotimpul meu preferat cand eram mica de altfel si acum, numai sa avem si zapada, altfel prefer nisipul fierbinte si valurile spumoase

„Non, dar de ce nu-mi aduc aminte cand mi-am prins capul intre sipcile de la cuier??” tot rade Ivo cand isi aminteste, ce-as vrea si eu sa rad in cunostinta de cauza sau atuni cand trebuia sa fugim la serbare tot la Ivo, si eu m-am lovit la mana si ai mers cu mine la circa si iti ziceau ca nu am nimic si mi-au dat stiksuri sa iau cu mana lovita si eu luam cu STANGA…ca sa afle mai tarziu ca de fapt eu nu vreau de obicei cu dreapta, pentru ca sunt STANGACE

„Stii ca eu nu am vazut niciodata caminul unde mergea Ivo cand era mica, si imi imaginam ca e la fel cu diafilmul „ca la noi la gradinita” si credeam ca apare si Ivo pe acolo”

Tot iarna cand ma dadeam cu sania pe „Hoprea” adica strada pe care stau si acum „Oprea Haraciu” cu multi multi copii, ca sa ii stiu pe toti acum.

„Cand am fugit la urgenta ca am cazut de pe balustrada in bloc, ce mai plangeam, am speriat un bloc intreg” ~era cald afara si nu vroiam sa joc volei cu sor-mea si o vecina, am preferat sa stau in bloc la racoare, sa ma dau pe balustrada. M-am ales cu 2 copci si o sperietura zdravana.

Si tot asa din amintire in amintire am intrat la scoala. Inca ma mai jucam in fata blocului, asa ca mi-am spart si ochelarii, am scapat doar cu o zgarietura in spranceana din cauza ceoburilor.

Multe amintiri iarna, stateam in camera cu verisoarele de la Oradea si Ivonici, ascultam muzica la casetofon si dntr-o data se deschide usa camerei si intra preotul Octavian, venise cu Boboteaza, si ne zice Drepti!!!!! sau cand vroiam sa merg cu surioara mea si cu colegii ei la colindat pe la profi, si mi-a fost groaznic de rau in ziua aia, imi amintesc vag ca am stat in pat si am dormit toata ziua si pe tata cu sor-mea cand puneau beculetele pe geam.

Hmm…toata lumea e satula de frig, asa ca sa mai zic si de vara

Plaja din Eforie, unde mergeam tot timpul, meciuri de fotbal cand juca si var-miu la CSM Medgidia, ziua cand m-a invat sa joic sah

Plimbarea la Craiova/ Ramnicul Valcea, gradina zoologica si plimbarea cu barca pe lac acum am avansat ma plimb cu caiac-canoe

Circul Globus, camila care mesteca cingo in fata mea

Si multe multe altele , blog dedicat fluturasilor din sufletul meu

PS: N-am doar cateva poze de cand eram mica, las’ ca ma pozez acum mai mult si recuperez

Lasă un răspuns

