Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!

Memories…


MemoriesAcum m-a gasit copiatul pozelor de pe Cd-uri …si le-am luat la rand si pe cele pe care aveam insemnat „care de unde sunt” si cele anonime🙂 si m-a surprins sa gasesc poze uitate..care credeam ca le-am pierdut si ca nu mai am🙂 ….m-a cuprins melancolia😀

Pozele sunt viata mea… am plans de multe ori cand am avut probleme cu calculatorul si eram in situatia sa pierd „jumatate de an de poze”… acum sa fac o lista cu ce mi-am amintit!!!

~plecarile la Oradea (Doricica, cainele de vanatoare, plimbarea cu calul, poze cu toate animalele, somnul de toata ziua in gradina langa sura, poza cu chipiul de Impegat CFR etc.)

~excursia la Iasi (terenul de fotbal din fata caminului, parcarea din fata garii toata numai cu taxiuri, campania ANTI-fumat, portretul in fata Teatrului, 15 in compartiment de 8 persoane, Laser frate, turbata maimutza =)))

~ popasul la Sighisoara (cetatea, liceul din deal, cimitirul german, turnul cu ceas, panorama, scarile)
~toamna-iarna la meciuri (goana dupa locuri, steagul HCM, Timofte :X)

~excursia la Slava Rusa (socul din prima seara, prima zi la sapa pe situl arheologic IBIDA, constelatia Sagetatorului pe cer, lanul de porumb din spatele casei)

~tabara din iarna 2007 (integrarea in grupul cu necunoscuti, noaptea hoinarind prin Busteni, biliard, show pe boxa, parul meu verde, intrecerea cu lopetile pe partia kalinderu, patinuar🙂 )

~zilele cand eram singura acasa (serile petrecute cu Andra Nistorel si Mircea, jocurile de carti, ascunsa la mine acasa, si zilele cand era Mircea singur acasa)
~Stadion (locul meu preferat de petrecere a timpului, programul cu turele, tehnici de convingere a altor persoane sa mearga la stadion)

~ serile din pub (barfe, sucul pana la 12-1 noaptea, chelnerita nesuferita :))

~ tabara la Magura (noptile albe, cainele Saint-Bernard de la cabana Curmatura, Whist, partia de la Postavaru cu gecile, dansul florii)

~ plecare Olanda (plimbarea cu avionul, slovacii, emotiile dinaintea prezentarilor, magazinele cu suveniruri, ploaia, vantul, casa gazdelor, turul oraselor invecinate, zgomotul avioanelor noaptea, plansul de la plecare)

~ Pandelasul (prima repetitie, banca pe care stateam cu Iuliana, comentariile dupa repetitii, tricouri ude, primul spectacol, prima plecare)

~ Transfagarasan (traseul interminabil, Cabana Podragu si lacul, parere de rau ca nu am iesit sa vad stelele, adidasul rupt spre cabana Balea Lac, zapada, cheflii din gara Ucea =))) )

~ plecare Polonia (Fagarasul vazut din masina dupa fix 1 an, somnul pe unde apuci, alergatura prin hotel Oradea, caiac canoe, hidrobicicleta, Regina Veveritianelor, Japan, dansurile, ploaie si carciul, Gdansk, serile cu rasete si certuri)

~prima tabara (ursul pe la gunoaie, Poiana Soarelui, alarma cu hotii, adunatul lemnelor pentru foc, catelusul negru, somnul in pat supraetajat, cantina, imi placea de Paul)

oofff si cate si mai cate…. cand am avut timp sa fac atatea??? si inca mai pot si fac cu drag

Lasă un răspuns

