Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


a5acDupa multe targuieli sa mergem la bazin, ca x vine, y nu poate atunci , altu’ ca hai in cutare zi, ne-am decis ca ar fi cazul cati ne-am strans sa mergem, doar nu e ultima balaceala asa ca cine nu poate acum, poate sa vina alta data.

 

De data asta nu am mai fost 4 oameni ci 7 cum cum, ne-am strans si noi asa ca au aparut alte targuieli hai cu tranvaiul ba nu cu metroul …si tot asa avand in vedere ca data trecuta ne-a dus un coleg cu masina. Asa ca am mers si cu troleul si cu metroul si cu autobuzul sa impacam pe toata lumea De data asta nu a mai fost 20 de lei intrarea ca data trecuta si nu inteleg pentu ce a fost 17 (3 lei economisiti deci painea pe 3 zile) De data asta apa nu a fost calduta ca data trecuta ci rece ca diminetile de vara la mare. Dar cu putina miscare de brate si picioare nu mai simteai frigul, pot spune ca am avansat de la stadiul aoleu ma inec, la aoleu am dat si eu mai cu spor din maine si picioare si m-am mai deplasat si eu … imi amintesc acum cand scriu pe cand scria Art bloguri de cand mergea la bazin, in schimb el stia sa intoate si lucra la timp si rezistenta, eu lupt cu tot dar sunt ambitioasa si apa imi place , asa ca ma consider o veverita de apa. Ori timpul a trecut mai repede, ori am stat noi mai putin dar parca prea repede am plecat… Nu toata lumea era incantata ca mine de apa si balaceala asa ca …vom mai veni asa ca nu imi fac probleme. Pana una alta se face vremea si mai buna si o sa mergem la strand banuiesc.

Lasă un răspuns

