Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


11d5Cu o seara inainte fiind la Ivonica in camin, de unde aflu eu tot timpul noutatile, am aflat de crosul organizat de Badea. Nu ma omor eu cine stie ce cu Badea si cu emisiunea lui, dar cand am timp si tv ma mai uit, are un mod natural si foarte ironic de a spune lucrurile ceea ce il face cred si asa de popular.

Pe Carmen Bruma imi aduc aminte ca am remarcat-o prima data la Diverta, cand si-a scos ea cartea cu slabitul. Asa ca de cu seara am zis clar duminica sunt in Parcul Tineretul fie si sa merg singura. Dar Ivonica nu ma lasa ea la greu, a venit si si-a dat toata silinta si am alergat frumos in jurul lacului, intr-o mare de oameni “fanii” lu’ Badea, sau ai Brumei de ce nu? Toata audienta antenei 1!

La finish m-am intalnit si cu 2 ANEFISTI nelipsiti de la crosuri ca si mine, dar macar ei sunt atleti de performanta. N-am mai prins pieptaras cu Fugi d’aici! Dar tot am amintire un fel de medalie da la SWATCH ca sa-mi aduc aminte cand am alergat dupa Badea in parc. Desigur au fost multi cunoscuti pe acolo, cum ar fi Mircea Radu, Stoicescu si nu stiu mai cum, Dragos Bucurenci :X Malvina, Crina Abdrudan, Gabriel Hennessey (fotograf) Gianina Corondan, Ilinca Vandici, Mihai Gadea etc.

Vremea ideala de alergat, nici prea cald, nici prea frig, Badea cum il vedeti si la TV asa si in realitate, am stat la coada si am facut si eu desigur poza cu cei doi, si apoi am putut alerga linistita.

Lasă un răspuns

