Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!

My blueberry nights


Dupa ce Ivo a vazut singura filmul eu neputand sa ma dezlipesc de pe mess, auzind ca este vorba de un drama romance, m-am hotarat sa ma uit si eu. Numele suna interesant: my blueberry nights…hmm ia sa vedem. Ivo imi zisese ca la inceput e plictisitor dar pe mine m-a atras de la inceput. Ca actori principali sunt: Jude Law, Natalie Portman si Norah Jones. Stiu ca am retinut din film o replica ceva de genul ca am ocolit atat pana sa trec strada si se ternmina cu, acum nici nu am mai stat pe ganduri si am trecuto asta pentru ca depinde cine te asteapta pe partea cealalta. De fapt era si o vorba celebra stiu ca era de la ceva filosof si era si pe lista de la scris engleza la eseuri …un om face inconjurul lumii sa caute adevarata iubire, si isi da seama ca tot acasa este…sau ceva in genul oricum pe siteul descrierii fimului am gasit vorbele astea asezate in alta ordine: “povestea unei femei care o ia pe drumul cel lung in loc de cel scurt pentru a se intalni cu barbatul iubit «

Asadar filmul este desigut pe gustul meu, din ala trist..ma gandesc acuma cand scriu oare de ce imi plac mie asa de mult filmele astea daca eu sunt o fire asa de vesela ?! se pare ca asta este doar o alta latura de a mea…

Stiu ca am mai vazut filme de genul cu Jude Law si ajung la concluzia ca i se potrivesc. Ce mi s-a parut interesant e ca zilele trecute vorbeam ca as vrea macar pentru ceva timp sa ma angajez ca chelnerita, asa sa vad si eu cum e… si cand colo sa vad in film ca amandoi sunt chelneri. Mai intai el, ca asa incepe si filmul cum vine ea disperata in localul unde asta era chelner, si afla ca prietenul ei o inseala, de atunci Jeremy (ca asta e numele din film) o asculta in supararea ei, in serile in care ea ramane in local si manaca placinta de affine… de aici venind si numele filmului.

Prefer sa raman aici, si sa nu dau mai multe detalii, pentru ca daca ati citit pana aici si v-a incantat ideea veti vrea sa il vedeti si sa nu mai stiti si alte detalii.

Oricum dupa parerea mea e un film bun, desi pe net am citit diferite comentarii ca nu ar avea actiune, ca nu are faze horror…duuuh e un film drama romance …asa sunt ele pentru un anumit public nu pentru jucatori de counter

Inca un detaliu si inchei, ar fi ca mi-a placut ideea ca isi scriau scrisori, adica modul de a tine legatura nu telefon sau altceva…vorbeau prin scrisori…. Si in plus muzica de fundal foarte bine aleasa un fel de jazz, nu ma omor eu cu astfel de muzica dar vine foarte bine pe povestea filmului, cred ca urmeaza sa caut soundtrackurile 810b

Lasă un răspuns

