Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!

Panairul Medgidiei 2007


9fdfCa in fiecare an, atunci cand se strica vremea, si vine frigul orasul isi serbeaza zilele mai nou(de vreo 2 ani maxim) s-au gandit sa le spuna „Panairul Medgidiei 22-28 Octombrie”. Aceleasi evenimente, competitii, chiar si cantareti care de asemenea au si aceleasi introduceri..” BUNA SEARA MEDGIDIAAAA”
Asadar luni 22 Octombrie 2007 a avut loc deschiderea evenimentului. In fata Casei de Cultura a Sindicatelor am ridicat steagurile: cel al Sf Dumitru (primarul este Dumitru Moinescu), Al Medgidiei, si al Romaniei. Apoi a avut loc desfasurarea celor din Ansamblul Pandelasul, din care fac si eu parte, (juniori, seniori si apoi in penultima zi de Panair au dansat si cei din Generatia de Aur) dans modern nu sunt interesata si niste copilasi mici care si ei au facut fata frigului si ploii alaturi de noi

Din cauza frigului, probabil si numarul spectatorilor se micsoreaza de la an la an. Sunt din ce in ce mai urate aceste zile, deja devine plictiseala, monotonia, sa stii ca te duci sa vezi aceleasi chestii (tarabele cu nimicuri pe carenu le pot suferi) aceleasi preturi ridicate la mici (2 lei micul) si culmea si aceiasi cantareti si prezentatorul care desi vedea ca toata lumea il ignora, a insistat toooooaaaataaa saptamana cu aceeasi enervanta propozitia: „Doamnelor si domnilor….ce facem???? Ii lasam sa plece????”

Lasand minusurile la o parte legate de noroi , de ore de asteptare inaintea dansurilor in frig, de ploaie, de stressul de prezentator, de tot… mi-a placut gasca cu care am stat pentru ca, in ciuda celor enumerate inainte noi am reusit sa ne distram DA am topait in noroi pana am facut „chirpici”, febra musculara, am tipat pana imi facea omuletul ca bilutza de lu fluier ne-am pozat, ne-am distrat si am plecat acasa, sau in ultima zi am stat pana la 3AM la Gaudio la povesti Toti au cantat melodii vechi ca de exemplu „Amintirile” la 3SE sau „1 minut” Hi-q dar oricum mi-au placut; Voltaj in special, Hara desi nu sunt mare fan au avut niste melodii saltarete Andreea Banica cu tot playback-ul ei hihi.

Si ca o resemnare si parere de rau spun ca anul acesta nu am mai luat nici un premiu la concursul de sah ar fi fost frumos sa-mi inchei activitatea in Medgidia cu un ultim premiu la sah. (inca din clasa a 6a iau cate ceva) dar asta e , a venit randul si celor tineri sa ma inlocuiasca (mi-am zis oful)

Lasă un răspuns

