Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


db3fImediat dupa ce am luat vacanta si umblam sa iau cadouri am trecut pe langa biblioteca si m-am gandit ca nu ar fi rau sa imi iau o carte, asa ca am intrat si m-am gandit ce as vrea sa iau. M-am dus hotarata la raft si am luat: „Patul lui Procust” de Camil Petrescu. Am auzit pe la orele de romana ca e frumoasa cartea, mie mi-a placut si „Ultima Noapte…” si am auzit ca seamana intre ele asa ca am vrut sa verific. Nu m-am apucat de ea chiar in ziua respectiva pentru ca am alergat de colo, colo…. apoi a trebui sa fiu un ajutor de gospodina A trecut si Craciunul cu neamuri, cu colegi prin oras, vizita la „Teacher” (actuala diriginta a mea si fosta a lu sor’mea) …

Asadar aseara am zarit cartea pe birou si am zis ca ar fi momentul sa ma apuc. Nu am citit mult pentru ca am avut curiozitatea sa ma uit la ceas si era cam 12:40 dar cat am citit mi-a trezi amintiri din generala si primii ani de liceu. Perioada cand eram si eu cautat de baieti, aveam si eu catare Si cred ca ni s-a intamplat tututor macar o data: sa ne placa de cineva…respectivului/ei sa ii place de altcineva …si la randul nostru sa refuzam din acest motiv pe cineva care tine cu adevarat la noi … (hmm lantul slabiciunilor)

Spuneam ca acest incipit mi-a trezit amintiri de la sfarsitul clasei a8a. Imi placea de un baiat…culmea coincidentei si lui de mine dar pe langa acest noroc mai era un baiat care de asemenea tinea la mine, poate mai mult de cat cel la care tineam …si gresesc sigur nu era „poate” Stiu ca de atunci m-am schimbat mult, si mi-am schimbat si grupul de prieteni avand in vedere ca am intrat la liceu …m-am indepartat de tot.

Nu regret ca m-am schimbat, a fost spre binele meu , dar inca imi aduc aminte certuri cu prietenele mele de atunci … hmm… (memoria afectiva…. hipeluciditatea personajelor asta ca sa fac o recapitulare la romanul de tip subiectiv )

Sunt Foarte curioasa ce se va intampla in continuare

PSL: Azi a fost o zi trista … pe langa amintirile mele, a plecat Ivonici la Bucuresti, a picat faza cu revelionul (dar nu pentru revelion imi fac probleme pentru ca am si alta varianta dar eu vroiam sa fac cu colegele mele pentru ca e ultimul an)si nu asa ci cu anumite certuri iar certurile intre prietene ma deprima Semn bun totusi …incepe sa ninga marunt

Lasă un răspuns

