Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


c5d3Dupa ce bibliotecara mi-a povestit de mai multe carti, iar eu mersesem deja cu gandul sa iau Pe aripile vantului, am luat hotarata cele doua volume a 620 de pagini fiecare Cat eu citeam „Rosu si Negru” Ivo mi-a luat-o inainte si s-a apucat ea de primul volum, numai bine ca ne-am si sincronizat.

Asadar cartea mertita numai laude, prezinta viata unor personaje cu personalitati puternice si bine conturate. Scarlett O’Hara este personajul principal, in jurul careia se invarte toata actiunea. Dragostea ei pentru Ashley Wilkes, si cele trei casatorii ale ei respectiv cu Charles Hamilton, Frank Kennedy si Rhett Butler. Daca te vei apuca de carte, abia te vei putea dezlipi de ea pentru a merge sa mananci sau a inchide ochii sa dormi, ce sa mai vorbesc de alte activitati. Paginile parca formeaza o cascada, si curg si curg…

Tot bibliotecara mi-a spus ca are si o continuare de un alt autor si anume „Scarlett”. Abia astept sa vad cum a vazut celalalt autor o continuare (deocamdata nu ii cunosc numele).

Normal ca am dorit sa vad si filmul sa vad…cine bate…si pentru mine normal CARTEA BATE FILMUL. Pentru ca este atat de mare, normal ca filmul pierde multe detalii, si de asemenea nu poate ca viziunea regizorului sa se potriveasca cu a noastra, cel putin a mea. Si filmul este frumos, mai ales actrita ce o reprezinta pe Scarlett, dar eu citind inainte cartea am tot comentat pe parcurs: „-uite nu apare nici Wade, nici Ella” „-Gerald moare cat Scarlett e la Tara, din aceeasi cauza, cade de pe cal in saritura acestuia peste un gard, dar in carte dezvolta, Suellen era cea ce a provocat aceasta moare”

Dramatismul mi se pare mai dezvoltat in carte, descrie pe pagini intregi razboiul, lupta impotriva yankeilor. Oricum filmul este nominalizat cu 10 premii, si este unul dintre cele mai vizionate filme din istoria cinematografiei mondiale, decenii la rând bucurând şi mai bucură încă, milioane de cinefili.

Filmul, ecranizare a romanului omonim scris de Margaret Mitchell, prin tehnica cinematografică folosită devine primul film color de asemenea proporţii, realizat prin folosirea procedeului Technicolor. Filmările au durat 140 de zile. Premiera a avut loc la 15 decembrie 1939. Scriitoarea Margaret Mitchell a murit într-un stupid accident de maşină, în plină glorie, după succesul apariţiei romanului şi filmului.

Asa ca va zic sa treceti cartea pe lista cartilor din asteptare, sau mergeti chiar acum si luati-o!! …macar filmul!

Lasă un răspuns

