Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


362b…dupa ce am vazut in filmul „The house on the lake”, cu Sandra Bullok ceva referitor la cartea Persuasiunea, m-am hotarat sa o caut sa vad ce e cu ea. Banuiam ca o sa fie o poveste de dragoste, ocarte romantica adica ceva pe gustul meu, asta pentru ca mi-a placut si filmul.

Am uitat de fiecare data cand am fost acasa sa trec sa vad la biblioteca, si desigur nici la anticariat nu am trecut, asa ca in vacanta de o saptamana dupa sesiunea de iarna, fiind acasa fara treaba, mi-am amintit si m-am gandit ca ar fi cazul sa dezleg misterul. Foarte bucuroasa ca am gasit la biblioteca din Medgidia cartea, m-am apucat de ea, dar intre timp am avut si alte activitati asa ca ea a ramas pe raft in asteptare. Am mai inceercat sa citesc in Bucresti cateva pagini, dar mi se parea plictisitoare si …a ramas in continuare pe raft.

Subiectul este foarte plictisitor la inceput cand vorbesc persoanjele despre avere, bani. datorii … si orice din campul banilor. Pe cine intrebam im spunea ca daca e de Jane Austen …trebuie sa astept…ca poate in ultimele pagini sa se intample ceva.

Plecand seara catre casa, un drum cu trenul de 4 ore m-am gandit ca ar fi prielnic cititului asa ca m-am incumetat si am citit tot drumul, dar mai imi ramasese mai putin de jumatate (cartea e micuta…nu e mare deloc) dar ajungand acasa iar mi-am reluat activitatile..si cartea a ramas deoparte.

Astazi cu mult curaj m-am apucat de ultimele 20 de pagini, sa aflu odata care este misterul. Desi inca de la inceput se dezvaluie misterul titlului, eu ma gandeam ca o mai fi ceva. Asa ca cele spuse de altii s-au dovedit a fi adevarate pentru ca toata actiunea se petrece in aceste ultime pagini… intr-un final personajul principal Anne Elliot, se marita cu marinarul Friederick Wentworth, acestia fiind logoditi cu mult timp in urma, si despartiti, in urma convingerii Annei de catre prietena ei, ca nu va fi o castorie de bun augur, pentru ca el pe vremea aceea nu avea avere.

Sfarsitul este dragut, faptul ca iubirea lor a rezistat peste ani … unul in lipsa celuilalt, dar mare mare introducere aretotusi sfarsitul a reusit sa imi schimbe total impresia despre carte.

Lasă un răspuns

