Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!

Power of the Nature


4fbeSunt bucuroasa ca dupa o multime de probleme cu calculatorul, m-am hotarat sa imi instalez DC++ si am gasit albumul „Pawer of the Nature” , si nu numai. Multe melodii care le-am perdut prin formatare. Muzica pentru suflet si relaxare.

Melodia care m-a impreisonat cel mai mult este „Ocean Home” (as vrea sa o pun aici pe site, dar nu ma pricep sa o uploadez, poate primesc o mana de ajutorI’ll be grateful !)Pana voi reusi sa o postez va dau 2 indicii: Sunetul valurilor, croncanitul pescarusilor.Amintirea verii. Dintotdeuna mi-au placut pescarusii. Nu stiu sigur care este adevaratul motiv pentru aceasta admiratie, dar intotdeuna le-am luat apararea in fata celor care ii urasc. M-am enervat enorm cand am vazut ca un coleg a aruncat cu un pietroi dupa unul, si culmea coincidentei…l-a lovit, iar acesta s-a intorc cu picioarele in sus, iar toti cei din preajma se amuzau de bietul ranit

Imi plac strigatele lor, ma relaxeaza…parca ma poarta prin intreaga viata. Imi da frau liber imaginatiei si orice dorinta parca prinde viata la auzul lor. Nu sunt asa inebunita dupa mare, afalndu-ma la 40 de km de ea, dar anul ascesta ceva m-a legat mai mult de ea. Am stat seri la rand inaintea spectacolelor, in locul dedicat salvamarului, sau pe un chaise-long si am privit ametitorul zbor al pescarusilor (regret enorm ca anul acesta nu am reusit sa-mi duc la bun sfarsit planul de a face trasee in Parang)

 

Voua va plac pescarusii??

Lasă un răspuns

