Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


6409Inainte de cele cateva bloguri scrise in ultima vreme…vroiam sa scriu despre plecarea la Predeal de ziua lu’ Ivonici!

Stiti ca zapada ma face fericita inca de cand mai ningea si pe la noi in Dobrogea…cand imi pierdeam ziua intreaga pe derdelus, pe Hoprea cum ii spuneam (Oprea Haraciu se numeste de fapt strada) Am facut o obisnuinta in a merge la munte in sezonul alb! Asta v-am spus din lipsa de zapada acasa!

Asadar cand am ajuns in Bucuresti, am luat locuri pentru a doua zi, pentru intoarcere deja nu mai erau …asa ca era clar ca ne intoarcem pe hol

Toata noaptea a fost vijelie, viscol…adica ce e mai rau camera lu’ Ivonici fiind la etajul 10, vantul se auzea de afara de parca era potopul Dar impotriva predictiilor de la meteo cum ca ar fi trebuit sa fie ceata, sa ninga viscolit la munte noi am avut parte de o vreme superba!!! Adica perfecta pentru sanius!

Pana baietii au coborat sa inchirieze saniile…ne-am dat cu randul pe lopata mea! Adevarul e ca prima coborare am vrut-o de sus de tot iar pana jos am prins toate damburile, iar zapada incepea deja sa se topeasca pe fata mea (mi-am propus ca pana data viitoare sa-mi iau ocheari de ski,ca sa ma dau frumos cu sania )

Ultimele doua coborari s-au incheiat cu doua cazaturi : eu peste Ivo sau Ivo peste mine

Am stat la un restaurant cam 3 ore…pentru ca atat a durat pana a adus pentru toti ce au comandat. Toti erau suparati pe chelner, daca mai stateam 10 minute pierdeam trenul dar macar in timpul asta mi s-au uscat si mie ghetele Eu in schimb nu eram suparata pe el, doar nu era vina lui ca bucatarul se misca in 3 viteze…incet, incetisor si deloc Oricum putini chelneri am vazut eu ca el, sa te intrebe daca ti-a placut, sa-si ceara scuze si sa-ti spuna ca te mai asteapta totusi peste cateva saptamani cand se va rezolva problema cu bacatarul. Avea el un ton al vocii, un fel de a vorbi cu care are numai de castigat… zic eu

Drumul de intoarcere asa cum ne asteptam deja …in picioare in vagon comun hihi dar nici n-am simit oboseala daca a fost distractie. A fost o zi reusita, La multi ani Ivo …maine urmeaza o petrecere in Piranha deci iar plec la Bucuresti, mi-am luat loc de la agentie sa nu stau in picioare !!

Comments on: "Predeal 2 Ianuarie 2008 Ziua lu’ Ivonici" (1)

  1. Castelul Viselor said:

    Data viitoare ii poti face o surpriza lu’ Ivonici si o poti aduce la „Castelul viselor”. Te mai astept pe la Predeal!

Lasă un răspuns

