Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


99acCum in Medgidia nu ratam nici un eveniment, eram si inca incerc sa nu ratez chestii importante asa si in Bucuresti dupa cum bine stiti mi-am continuat obiceiul, si cum la o lansare de carte in capitala nu am fost am zis ca ar fi cazut sa ma prezint la Libraria Humanitas imediat ce am vazut in revista 7 seri ca urmeaza prezentarea cartii “Ultima Gara” de Jay Parini. Mai mult titlul cartii fiind legata de gara, adica tren adica preferatul meu (oricum nu cred ca exista o legatura stricta la propriu cu gara, cred ca este vorba la figurat de gara vietii)

Cartea impleteste fictiunea cu realitatea, aducand la iveala ultima parte a vietii scriitorului Lev Tolstoi, scriitorul inspirandu-se din jurnalul acestuia, din povestirile sotiei lui Tolstoi, ale discipolului ale secretarului si ale altor apropiati.

Prezenti au fost Victor Rebengiuc, Cristian Tudor Popescu, Elisabeta Lasconi, Denisa Comanescu, de asemenea persoane cunoscute de la TV. Au citit paragrafe din carte, si cred ca stiti cu totii ce frumos pare ceva cand iti citeste altcineva.

“Dumnezeu. Cati dintre noi mai incearca sa ajunga la Dumnezeu? Cati dintre noi l-au uitat si cati nu l-au cunoscut niciodata? Romanul “Ultima Gara” povesteste ultimul an din viata omului Lev Tolstoi, cel care a crezut toata viata ca se afla undeva foarte aproape de Dumnezeu.”

S-a servit ceai, s-a povestit, si e de retinut replica lui Cristian Tudor Popescu care suna cam asa, “sunt sigur ca aceasta carte va avea succes pentru ca lumea din ziua de azi este mult mai curioasa de viata unui autor decat de opera lui, cati din ziua de azi mai citesc Anna Karenina” si omul are dreptate…

Felul cum au luat cartea pe toate partile chiar m-a facut curioasa, si as vrea sa citesc Ultima gara, chiar as fi cumparato atunci pe loc, pentru ca aveau si reducere, dar eu aveam in cap de cateva zile alta carte “ Cele mai frumoase povestiri de dragoste intamplate vreodata” Megan Gressor Kerry Cook.

Tot de la Ivonica, am primit revista mall Inclusive, cu noul format si textura, am inceput imediat sa o rasfoiesc. Nu dupa multe pagini ochii mi s-au oprit pe pagina cu carti de citit, care de obicei o citesc de sus pana jos si mai si verific daca nu cumva se continua si pe partea cealalta. Titlul carii in cauza era mare, poza de asemenea, descrierea am citito repede repede si apoi eram deja cu gandul la Diverta. Dupa cautari si cautari am reusit sa pun mana pe carte, am citit prima povestire, ma gandeam deja la ce echonomii ar trebui sa fac sa pot sa o iau am apelat la varianta mea de a nu ma napusti la cumparaturi ca apoi sa imi para rau de ceva: “ daca in seara asta ma voi gandi numai la ea…inseamna ca trebuie sa o am” (stiam ca o vroiam dar incercam sa mai aman putin cheltuiala)

Fiind deja in oras cu prezentarea de carte, facandu-ma curioasa si cu Ultima gara, dar totusi gandul fiindu-mi la povestile de dragoste, am facut pasul intins si m-m indreptat la Carturesti sa pun mana pe carte mai repede. Am mai citit si acolo o povestire si am pus banul jos. De bucurie am plecat pe jos de la Romana pana la camin la Anefs, pe tocuri fiind.

La blogul asta o sa revin dupa ce voi citi cartea, cred ca este ideala de citit in tren, de cultura generala, de dat cadou, cred ca o sa ii placa sigur si lu’ Ivonica si lu Nonuca, dar este buna si de luat aminte din povestile altora.

Pana sa o termin eu v-o recomand cu caldura, si …dragoste.

Lasă un răspuns

