Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!

PS: I Love You


c219O alta dorinta de a mea dupa ce am scapat de stresul cu admiterea a fost sa vad in fiecare zi un film din categoria drama/romance. Dar visul s-a spulberat dupa doar 2 filme cred cand m-a lasat calculatorul. Asa ca acum daca tot sunt in Bucuresti mi-am amintit de filmul PS: I Love You si am dat repede un search pe Dc++.

Filmul e din 2 parti…si incepe foarte haios.Din prima mi-am dat seama ca o sa fie un film pe gustul meu …si ca o sa bocesc la final! Ki a cedat prima si a adormit..Ivo de asemenea…asa ca la 2:30 eram singura care plangea la final.

Pe scurt filmul are in vedere 2 personaje principale, un el si o ea desigur. El moare de tumoare pe creier, iar ea (Holly) ramane vaduva. Dupa cateva saptamani de la moartea lui (Gerry), timp in care ea nu iese din casa, vine ziua ei iar prietenele si mama vin sa ii faca o surpriza. Culmea primeste un tort pe care scria „Happy Birthday my love, LOVE Gerry” de asemenea si un reportofon cu vocea lui inregistrata. De atunci va primi scrisori cu PS: I love you…si o indruma ce sa faca…ii reconstruieste viata fara el.O trimite in plimbare in Irlanda…in club cu fetele si diverse.

Finalul este deschis….deoarece singura ei dorinta ramane sa o mai vada pe mama ei zambind. Si pleaca cu ea in calatorie in Irlanda, sa ii arate locul unde s-au intalnit. Aici se intalneste cu un fost coleg de foratie de-al lui Gerry si cu tatal sau….iar ei urmeaza sa se mai intalneasca…. asa ca PS: I will always love you!

Asta e genul de filme, la care nu ma satur sa bocesc si care, desigur vi-l recomand si voua daca va plac filmele de genul: Sweet November, Wiker Park, Eternal Sunshine…, Before Sunrise, The Notebook… etc.

Lasă un răspuns

