Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Recunosc, vara asta m-am straduit sa citesc printre spectacole prelungite pana la 1 noaptea si am vrut sa citesc din Eliade… m-am apucat cu 19 trandafiri despre care am scris intr-un blog recent, am inceput Noapte de sanziene, dar din pacate spun ca nu am terminat nici primul volum, poate ma voi ambitiona si voi citi pana la capat, sa vad cum sta treaba. In schimb „Romanul Adolescentului Miop” mi-a atras atentia de la inceput si m-a5e0dm tinut de el pana la ultima pagina Acuma noaptea l-am terminat , bine putin mai devreme, m-am mai incins la povesti pe mess pana sa ma apuc de blog

Parca am retrait anii de scoala(desi mai am destul)… imi aminteam cand veneam cu cate o nota mica si ma simteam prost sa ii spun mamei pentru ca stiam urmarile. Plimbari prin parcuri, excursiile cu scoala, tabere… Singura problema este la scrisori, dintotdeuna m-a incantat ideea de scrisoare… mai nou mail, dar din pacate nu am avut parte prea mult timp. (singurele scrisori pe care le primeam erau de la verisoarele mele, iar mailuri, ceva interesant o vorba buna doar in perioada intoarcerii din Olanda cand tineam legatura cu prietenii noi….in rest reclame/newslattere si soiuri din astea…)

Frumoasa carte, nu mai stiu sigur cine mi-a recomandato probabil profesorul de psihologie/filozofie/logica pentru care am toata admiratia

Imi plac amintirile, si incerc s ale pastrez vii prin fotografii

P.S: Aveti si recomandarea mea de a citi cartea aceasta, si de a citi Eliade

Lasă un răspuns

