Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!

Sibiu 5 Martie 2009


d2dcAsa cum cele mai frumoase calatorii sunt cele pe neasteptate, sora mea Ivonica m-a anuntat intr-o zi mai exact in ziua de miercuri ca joi pleaca ca la Sibiu si ca daca n-as vrea si eu sa vin. Mi-am facut eu un calcul cu cat m-ar costa plimbarea…si am ajuns la concluzia cu orarul in fata ca ma costa cam 2 referate la baschet, asa ca am zis ca sunt gata de plecare. La 3 noaptea Ivo si Florin sub numele de scena pingu’ ma asteptau in fata facultatii cu masina.

 

Aceasta a fost prima calatorie cu masina pe distanta lunga in tara….masina mica, lasand la o parte excursiile cu dansurile pe la spectacol si nunti, sau festivalul din Polonia. Eram putin cam ingrijorata din punctual asta de vedere, fiind noapte si destui nebuni pe la volane…dar eu am dormit linistita pe bancheta din spate pana spre dimineata. M-am trezit pe versurile lu’ Banica Junior, un cantaret deloc agreeat de mine, dar care parca s-a auzit altfel in judetul Sibiu pe valea Olutlui si care mi-a indulcit inima cu un Iubeeeesteeeeeeo sincer…ataaataa ea iti cereeeeee J am zis ca asta devine melodia acestei plimbari asa cum am eu la fiecare escapade cate o melodie care imi va aduce aminte intotdeuna..

Am ajuns in Sibiu destul de devreme iar vremea era ceva cam posomorata, iar cat Pingu’ a fost la interview, caci asta era ,motivul principal al excursiei, eu cu Ivonica ne-am plimbat putin prin centrul istoric, pe frig si mai frig apoi ne-am zgribulit in piata mare la cafenea la un ceai fierbinte de banane J

 

Prima plimbare a fost in Parcul Dumbrava ,dupa ce am mancat la Casa Frieda nu departe de Piata mare; nu stiu daca am uitat sa specific dar pentru mine era pentru prima data cand calcam in Sibiu, asa ca eram foarte foarte entuziasmata de mica plimbare. In parc sip e frig desigur nu era nimeni, am intrat la gradina zoological sa vedem si cateva animale zgribulite ca si noi, caprioara a fost cea mai prietenoasa J am vazut si turbata maimuta, pacat ca nu era si enervata la culme =)))

 

De la zoo am plecat aproape pe ploaie tot spre Piata Mare si Mica, sa vedem ce mai e de vazut, asadar am ajuns la cadedrala Evanghelica,  imensitate de cladire, ce se tinea bine de schele… apoi la muzeul de etnografie universala, frumusel loc cu obiecte si informatii bine structurate. Tot aici este pastrata si o mumie, iar in ziua vizitei noastre se deschisese chiar o expozitie de fotografie din China.

 

Am continuat expediatia noastra in Turnul Sfatului, cu o imagine impecabila, aici am primit si o harta a Sibiului, binevenita pentru ca vom reveni cu siguranta si la vara probabil cand va fi vremea mai buna. Sus in turn ne-am uitat prin telescop la detalii, pentru ca zoomul este prea mare, ne-am uitat pe geamurile immense cum se pusese pe ploaia afara…si am coborat convinsi sa trecem pe Podul Minciunilor. De cand eram mica tata radea de mine in orice plimbare pe unde era un pod, imi spunea sa am grija ce spun pentru ca e podul mincinosilo, iata totusi ca am trecut si pe adevaratul pod al mincinosilor.

 

De aici am trecut pe la un magazine cu suveniruri, eu mi-am completat colectia cu vederi apoi am poposit la restaurantul Union pentru o pizza, privind afar ape geam cum ploua. Spre parcare am mai trecut o data pe la porumbeii din Piata Mare… si cam asta a fost mini excursia noastra. Sibiul chiar este un oras frumos si isi merita titlul de Capitala Europeana.

 

Acum cu gandul la o alta plimbare…si normal la o revenire in completarea punctelor turistice nevazute pana acum.

Lasă un răspuns

