Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


5a1fZilele astea m-am gandit ca ar fi util si frumos sa scriu un blog in care sa va prezint exercitiile mele sportive zilnice…acasa! Asa ca …azi la sedinta sportiva am pus obiectivul pe mine ca sa pot sa va arat sumar in 2 poze… ce si cum. Acum voi scrie despre fiecare exercitiu in parte! Sper sa va fie de ajutor asa cum imi sunt si mie!!

Toate exercitiile le fac in serii de cate 20, Alternand flotarile cu abdomenele si cu exercitiile dedicate colacelului din jurul taliei! (de care am reusit sa scap )

  • Exercitiile notate cu cifra (1) si (2) sunt dedicate acestul nesuferit colacel! Se fac aplecari laterale cu extensii stanga-dreapta tinand picioarele in departat cat mai drepte. Exersand ve-ti putea face extensiile cat mai accentuate…si dupa cum v-am spus scapati de colacel!
  • La exercitiile de tipul (1) puteti sa tineti o bagheta in mana…sau ceva ajutator. Iar daca vi se par mai complicate puteti sa va ajutati de un brat in sold ca la exercitile de tip (2)
  • Exercitiile notate cu (3) sunt dedicate abdomenului…mia precis abdomenului superior. (sunt pe youtube filmulete cu numele de genul 8 minutes abs workout) Sunt mai multe tipuri dar eu il exersez numai pe acesta. Vizitati www.youtube.com si dati search ca sa vedeti mai multe.

PS: Pentru ca nu am reusit sa pun toate pozele intr-o poza mai mare…am zis ca voi scrie blogul in doua parti. Asa ca …urmatorul in cateva minute!! In cateva zile-saptamani vreau sa imi mai variez exercitiile si sa mai introduc ceva nou!

Lasă un răspuns

