Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


de42Pentru ca a trecut ceva timp…si m-am gandit ca v-ati lucrat intens grupele musculare amintite in blogurile anterioare…am zis sa vin cu ceva nou pentru abdomen! sunt diferite tipuri de abdomene pornind de la tipul clasic.

Se porneste din culcat pe spate cum este in imagine a din centru (1)

Exercitiile de tip 2 sunt pentru mushii oblici ai abdomenului. Se duce mana la piciorul opus. Piciorul trebuie mentinut drept.

De preferat se executa lent pentru a se tonifia muchii din profunzime.

Cele de tip 3 sunt pentru muschii abdomenului inferior, care dupa parerea mea se lucreaza cel mai greu. Totusi acest tip de exercitiu este foarte eficient. Se sta culcat pe spate cu picioarele ridicate la 90 de grade. Se executa abdomene ghemuind picioarele la piept si incordand muschii. Sa nu uitam de respiratie. Este foarte important cum respiram in timpul exercitiilor. Expiram cand ghemuim picioarele si incordam muschii, inspiram cand le indreptam la 90 de grade.

(4) Un alt exercitiu pentru muschii abdomenului inferior. Aveau si un nume aceste exercitii dar nu l-am retinut. Se porneste din culcat pe spate cu mainile intinse pe langa urechi. Ridici picioarele pana in 45 de grade si incerci sa atingi varful acestora cu mainile. Desigur trebuie sa incordezi abdomenul. exact ca in imagine

(5) Si in sfarsit cel de la imaginea 5 . Se fac abdomene normale, doar ca mainile nu mai sunt tinute la ceafa ci in fata, intinse. Cam atat …urmeaza si un al doilea blog… deci tine aproape :)))

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: