Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!

Stare de reverie


De cateva zile…VIS7c81AREA este starea care ma caracterizeaza…ceva s-a intamplat, Dintotdeuna mi-a placut sa stau si sa imi fac planuri, sa ma gandesc ce as face daca, dar parca acum nu ma mai trezesc …hmm (toamna, vremea naspa sau ce sa fie de vina? romanul adolescentului miop care il citesc acum??)

Hmm sa ma exemplific…sa fiu pe inteles, acum 2 zile am venit si eu ca orice fata harnica de ala Penny de la cumparaturi si , eu fata contra masinilor, impotriva scolii de soferi, a tot ce tine de sosea si asfalt😀 asa si sa nu ma abat de la subiect : cer senn soare, vant rece de iarna, imi sare in ochi o masinutza Chevrolet Aveo de un bleu-verzui care mi-a luat mintile, pe loc am avut o revelatie. Ma vedeam coborand de la volan de la masina aia, ma vedeam colindand tara in lung si-n lat🙂 mergand la munte, nu cu trenul ca de obicei si cu masina, kuand rucsacul din portbagaj… off off

Deja imi faceam lista cu orasele care urma sa le vizitez… hmm cred ca primul ar fi fost Cluj 8-> asa ca sa nu ma plimb apoi singura🙂 eu surioara mea scumpa si cei mai tari clujeni…oare incapem toti in masina?? nu nu Lasa de acum ma vad coborand dintr-un 4X4, de exemplu un Mitsubishi😀 Doamneeee treziti-ma!!!! Dintr-o data masinile viata mea?? ce schimbare, si eu sunt uimita, d’apoi cei ce ma cunosc! I-am socat!😀

Vorbind cu un bun prieten, tot din Cluj, ma cufundam in starea mea de reverie si ne faceam amandoi planuri, fiecare isi dezvaluia dorintele de viitor. Ce n-as da sa zic peste ani, uite asta era visu; meu inainte de majorat😀 Sa va zic si voua :

~as vrea sa urmez cursuri de stewardeza

~sa merg la echitatie, cursuri de calarie (deja am gasit si unde, in Voluntari langa Bucuresti)

~o saritura cu parasuta

~cu caiacul am fost pentru prima data, sa zicem ca vreau sa continuu seria😀 sau daca nu ce ar fi o cursa de rafting pe Valea Jiului ?

~daca intru la ANEFS, neaparat voi face si cursurile de salvamar😀 (o iau pe urma lui Art)

~sa vad Romania (munti, orase cat mai multe)

~sa-mi continuu lista de tari vizitate🙂

~sa stau pe camp noaptea sa ma uit la stele 8->

~sa patinez mai cu curaj decat prima data😀

~sa merg la Bucuresti si sa fac si dansuri ca salsa/ cha-cha/ merenghe

….si lista nu se incheie niciodata😀, ar fi cazul sa ma opresc😀

Lasă un răspuns

