Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Inca de pe cand veneam la Ivonica stiu ca abia asteptam sa prind si eu o data cand sunt in Bucuresti sa fie ceva in genul Studentiada, Unifest, Noaptea alba a muzeelor etc. Asa ca uite in sfarsit un vis adus la lumina J A inceput studentiada, deci mi-am facut program si campanie de recrutare a colegilor la distractie J Am fost la echitatie, si am avut un mare noroc ca am mai prins caii pe teren, pentru ca pana am gasit locul de desfaurare ne-a luat ceva timp. Apoi am mers la film la Cinema Patria, la teatru la C Tanase: Cearta in paradis, la scrima (sa aflu apoi ca cei cu scrima sunt de la noi de la facultate J ) la muzee am selectat in limita timpului disponibil Muzeul National Militar (care e langa noi si il aveam pe lista de asteptare de multa vreme si care merita sa il vizitezi si fara nici o ocazie, din strada nu pare asa de mare dar din moment ce intri nu mai ai legatura cu 2008 ci o iei de la inceputuri, abia cand ajungi inapoi la poarta poti spune woow ce a trecut ziua; si Muzeul de Arta contemporana ( care vroiam s ail vizitez numai cu o asemenea ocazie adica moca J)) )muzeu impresionant de altfel, si care chiar merita vizitat asta daca ai si timp pentru ca e imens, si pentru a analiza tot ai nevoie de timp si de picioare, noi am ajuns cam la spartul targului si a trebuit san e grabim ceva ca sa putem sa il parcurgem pe tot dar totusi mi-a placut foarte mult, poate intr-o zi o sa mai merg o data.. Palatul Cotroceni ca tot este langa noi acolo si trecem des pe langa el , am zis sa vedem si noi care e situatia. De aic n-am poze pentru ca e securitate maxima, dar nu uit eu asa usor ce am vazut aoclo. Parca eram intr-un film, ulterior am vazut si intr-o revista o sedinta foto facuta acolo deci nu am uitat nici detaliile) Weekendul a fost de asemenea plin deoarece am mers la taurul mecanic, colegii au incercat escalada, si eu vroiam dar nu mai aveam putere nici sa ma uit d-apoi sa ma catar, las’ ca mai sunt si alte ocazii. Apoi sa nu omitem bowlingul, mi-am facut debutul si in sportul asta, sper sa mai mergem, ca e interesant, si am incheiat cu o petrecere in Maxx ca toti studentii si una mai mica in Q Pub unde a avut un coleg de-al meu gymnast un fel de demonstratie, era ceva legat de limbajul trupului si aveau un mim pe acolo, noi fiind antrenati din camin cu acest joc am castigat prin munca de grup un breloc J (da Georgy l-a luat ca a zis cuvantul cheie Ochi).

O saptamana epuizanta, dar frumoasa foc asa cum imi place mie sa nu stau locului deloc, sis a umblu cat ma tin picioarele. Anefs Ura, Anefs Ura Ura Ura Jd69d

Lasă un răspuns

