Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!

Suportera…


Am ajuns si la un meci al Medgidiei in deplasare. M-a purtat naluca pana la Chiajna. Pacat ca am prins doar a doua repriza si doar vreo 10 minute din prima. Eu speram la un egal cu Steaua avand in vedere meciurile anterioare, dar am avut surpriza sa vad o batuta adevarata, vreo 10 goluri avans au avut, daca nu si mai bine. Oricum sala este frumoasa, si stadionul mi s-a parut ok, doar ca l-am vazut de afara, era meci cu Ploiesti parca. Am avut noroc ca am mai gasit doritori si n-am mers singura (Irina si Macca, nu m-au lasat la greu), nici eu nu i-am lasat pe ei asa ca le-am facut pe plac si am mers sa vedem meciul de fotbal Romania Georgia. mai apoi am aflat ca era amical, si eu ma bucuram ca au castigat cu 2-1 Nu sunt eu mare fana a fotbalului, dar mi-am calcat pe inima si am mers pe stadionul Dinamo.

Sa nu uit sa adaug ca din camin era deja gasca stransa de mers la meci asa ca am fost multi in frig acolo gasca ANEFS. De handbal as mai adauga ca CSM Medgidia a purtat noul echipament, galben cu negru, simpatic. pacat ca nu au avut noroc de un scor cat de cat mai strans…d242

Lasă un răspuns

