Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!

Tai Chi


4450De ceva timp vroiam sa scriu un blog despre ceea ce aveam de gand sa ma apuc..Tai chi. Tot pe un blog prin primavara citisem primele randuri despre aceasta practica.

Tai chi cuprinde de fapt miscari din arte martiale, lente pe muzica acestea cu scopul de a te incarca cu energie pozitiva pentru a-ti imbunatatii sanatatea. Ei bine multa vreme am lasato asa, si iata ca la ultima ora de aerobic din sezonul acesta, Dorin a venit cu ideea de a incerca asta cu noi, de a face ceva diferit o adevarata surpriza pentru mine.

Pentru a scrie acest blog am facut evident mai multe cautari pe google si pe Dc++ am crezut ca voi gasi ceva carte care eventual sa o printez si sa o citesc pe tren in drum spre Oradea. Ei bine in cautarile mele am dat peste o alta carte despre yoga si bioenergie: Marturia unui tanar care a practicat yoga si tehnici de bioenergie. Ei bine m-am inspaimantat dupa ce am citit cele 13 pagini de marturisiri. Oricum dupa opinia mea cele doua tehnici folosite in China cu frecventa mare, nu au legatura, asta din ce inteleg eu. Poate ca au …si Tai chi o fi la fel de periculos daca faci de capul tau dar singura chestie care imi gadila curiozitatea si ma face sa imi doresc sa practic cel putin o data tai chi …este felul cum eu, ce ma cunosc ca o fire dinamica, vioaie si plina de energie…sa ma las cuprinsa de un dans lent ….cu miscari lente.

Da cred cu desavarsire ca pot combina salsa, cu dans popular deci …de ce nu si cu tai chi. Cand altii cad epuizati dupa ceva minute/ ore de dans …aici ma refer la orice tip de dans, eu sunt in picioare plina de energie. Aici pot trage concluzia, ca daca tot ceea ce faci, faci cu sufletul, te poate incarca cu energie pozitiva…sau doar cu energie in general.

Probabil cine va citi blogul si este in cunostinta de cauza va spune ca fac o mare confuzie. Dar fiecare intelege ce vrea, nu?Fiecare practica in maniera in care vrea. Muzica relaxanta, lenta ascult deja de ceva timp, deci nu mai imi ramane decat sa preiau miscarile din arte martiale.

Ultima data cand am fost la Diverta, adica saptamana trecuta, am gasit chiar o carte cu Tai Chi, si asta fara prea mari cautari, pur si simplu am dat peste ea. ce chestie…

Arte martiale o sa fac la facultate din toamna, deci pot spune ca astept cu nerabdare

O Dimineata cat mai placuta!

Lasă un răspuns

