Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


9421Hmm Ma tot gandeam zilele astea, ca nu am facut nimic deosebit, singurul eveniment memorabi fiind majoratul Andreei, care drept vorbind, a fost ultimul majorat din clasa (din cate s-au anuntat pana acum) si cel mai reusit. Nu spun asta fiind inca in euforia petrecerii. O spun pentru ca asa a fost. Sa ma exemplific:

Muzica a fost mai buna ca la mine la majorat s-a combinat house-ul cu muzica orientala a lu’ Nistorel deci (+)

Invitatii au dansat in marea majoritate, s-au simtit bine, ringul a fost tot timpul plin, pe orice gen de muzica (+)

Astea sunt principalele motive pentru care a fost un majorat mult mai reusit

Acum…intrebarea ar fi dc este un alt titlu decat „majoratul Andreei”. Pentru ca asta ar fi fost o introducere in subiect. De ce oare, copiii cand sunt mici, au obiceiul sa poare incaltarile parintilor prin casa, fetele in special se urca pe tocuri. Sa fie oare dorinta de a fi mai inalte, mai in centrul atentiei? Dorinta de a fi sus? Hmm…cert e ca de mica inca ma tot prosteam prin casa cu o pereche de pantofi maro cu tocul de 7cm

Sa zicem ca nu am avut nimic de pierdut ci, dimpotriva! Am cativa ani buni de cand nu plec la petreceri/evenimente importante fara sa ma incalt cu ceva mai inalt. Si asta in nici un caz ca sunt scunda, ba chiar am 1.75 si uneori mi-as dori sa fiu cu cativa cm mai scunda, sa pot purta tocuri „sanatoase” dar ma simt mai bine cu tocuri cu fusta

Ah si ca sa vedeti ca are si legatura cu majoratul, Andreiutza a avut niste pantofi doarte inalti cu un toc foooarte ascutit! Mi-a placut foarte mult cum se potriveau perfect cu rochitza, si ii faceau piciorul foarte frumos, mersul mai senzual

Dar mai are o legatura… de o saptamana ma doare un genunchi, nu este de la tocuri, desi nu stiu inca de la ce e , si astept cu ingrijorare verdictul doctorului pentru ca ar putea sa-mi influenteze cariera, sa-mi strice visul!! Dar sa nu fiu atat de pesimista, am putut dansa o noapte intreaga pe tocuri, pe orice gen de muzica, aproape fara intrerupere acompaniata de aceeasi durere de genunchi de ce nu as putea si alerga 50 de metri in 6.9 secunde???

Sper ca totul va trece si va ramane doar o sapatamana de cosmar in care am avut doar ganduri tulburate din cauza unei dureri de genunchi Doamne Ajuta!!

Lasă un răspuns

