Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


4ac5Mergand spre Bucuresti cu Rapidul de ora 15:08 …(poate ca stiti sau nu ca trenurile pe ruta Bucuresti – Constanta circula cu intarziere din cauza lucrarilor prelungite la calea ferata) asadar stand la geam, fiind singura in compartiment, moment prielnic meditatiei mi-a venit ideea de a scrie un blog despre mijloacele de transport.

V-ati dat deci seama ca plasez trenul pe primul loc in top…fie el cu intarziere sau fara!!sau mai bine zis cu loc sau fara Din punctul meu de vedere e cel mai sigur, cel mai lejer…si pentru mine deocamdata GRATIS (calatorii limitate desigur).

Tot timpul cand merg cu trenul si nimeresc un compartiment gol, semiluminat … ma incanta…mai ales noaptea sa stau sa ma uit pe geam in noptile cu furtuna (tunete, fulgere, stropi scurgandu-se pe geamuri = pentru ca am amintit de ploaie, am zis sa bat un apropo la blogul anterior, am vazut la Carturesti o carte „Sa iubim ploaie” =15 Lei super frumoasa, te face sa o privesti cu alti ochi…ba chiar sa o astepti cu drag ) Iar acum …lasandu-se seara dupa cateva ore de mers, lumina apusului, sunetul sacadat al rotilor (tacadam tacadam= glasul rotilor de tren) totul ma trimite la visare. ma uit pe geam …desi ma uit in gol, ma gandesc la toate plimbarile mele din ultimii ani la tot ce imi umple sufletul.

Inca un plus pentru tren ar fi libertatea de miscare! Nu-ti convine intr-un loc….poti sa te duci in alt compartiment..trebuie sa gasesti un loc pe placul tau in 8-15 vagoane. Stiu, preturile sunt cam mari …dar aduc argumente de ce trenul este pentru mine o placere in miscare.

Avionul ar fi pe locul 2 in viziunea mea, cred ca am specificat in blogurile anterioare ca am de gand sa urmez cursuri de stewardza am si un citat preferat in domeniul asta: „E mult mai usor sa treci dincolo daca ai zburat toata viata. Esti cumva obisnuit!” Asa ca in caz de accident…stii drumul

Masina nu as plasao pe nici un loc daca as putea…. si desigur ca pot dar vreau sa va zic motivele. E nesigur, foarte nesigur….cele mai dese accidente, soferi beti drogati perecareti neatenti…desigur toti se vad soferi! Multi ani am fost total contra calatoritului cu masina/autocarul. nu vroiam sa aud de masini, si de scoala de soferi. Dar impotriva ideilor mele dupa cum stiti deja am umblat mult cu autocarul la spectacolele de dans…asa ca am trecut pe langa 10 de accidente, oameni disperati, raniti. Ma rog, destule ca sa ma conving ca e naspa!! chiar daca unii nu ai nici o vina… este asa?

Ca sa imprastii tristetea care se asternuse pe blogul meu am sa va spun ca dintotdeuna mi-am dorit o bicicleta. Si sa va spun unde vreau sa merg cu ea…la Padurea Neagra cam la 30 de km de satul bunicii mele Poiana jud. Bihor. De cand merg in satul acela vreau sa ajung la Padurea Neagra si am 18 ani deja…dar o sa ajung eu

Tot de mica…ca o mostenire de familie imi place mersul pe jos (care face piciorul frumos). Pasionata de munte si de natura am planuri de Parang…daca anul asta nu am reusit sa ajung la munte. Mai vreau sa mai vaslesc la caiac-canoe de fiecare data cand vad un lac, de asemenea as pedala la o hidrobicicleta.

Metroul ma atragea de cand am inceput eu plimbarile prin Bucuresti. Nu pot sa imi explic deoarece aerul este inchis, curent si ma doare capul…pretutindeni aurolaci dar totusi imi place !

Cam atat am avut de zis…mergeti cu ce vreti voi …numai aveti grija pe ce calcati! Drum Bun

Lasă un răspuns

