Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


8662Asa cum nu mult timp in urma am citit pe blogul gushterilor despre trenul Foamei…si alte trenuri asa am sa povestesc si eu astazi despre alt tren cu renume Bucuresti Nord- Oradea am zis sa il supranumesc multidirectional…sau al somnului (sa intre in aceeasi categorie)

Tren ce are in componenta vagoane de dormit si cuseta si numai 2 vagoane normale (clasa I si II) Asta stiam deja deoarece am mai calatorit cu el. Alta va fi surpriza!Ajunsi in gara ceva mai devreme din Medgidia, ne-am intalnit cu Ivo, apoi ca toti ceilalti calatori priveam sprea panoul unde urma sa afiseze linia unde garau trenul. Gara plina, mai plina ca niciodata. Suspans mare pentru ca mai erau 15 minute pana la ora plecarii, cand deodata afiseaza linia 5….la culmea 5 trenuri toata lumea care statea buluc, se ingramadea acum la linia 5 Alta surpriza, la linia 5 venea un tren de la Constanta, de asemenea full In sfarsit fac manevra scot niste vagoane, aduc altele apoi observam smecheria: in componenta trenului intrau vagoane ce urmau sa se imprastie de la Brasov, in toata tara! Sibiu, Timosoara, Cluj, Oradea, Targu Mures. Deci iata de unde si numele de tren multidirectional.

Urcam in vagon in care e alta ingramadeala. Cert e ca trenul asta luuungg….a fost plin pana la refuz. Tot in acest tren am vazut blaturi pe distante lungi, cum ar fi Ploiesti- Oradea , si noua ne era jena pe Medgidia- Constanta. Am vazut totusi ca acestea pot trece neobservate pe langa supracontrol, care a stat la noi 5 minute si s0a benoclat in permise (daca tocmai noi eram aia blat?!? ) dar cei cu musca pe caciula…dormeau frate Ahh nu sunt rautacioasa, ca doar am trecut si eu prin senzatia de a merge blat, dar ma amuza teribil cand ii vedeam pe aia dormind iar, supracontrolul ne purica noua permisele.

Ei bine altceva ce ma scotea din sarite,acum nu ma mai amuzam era cum cei blat stateau jos iar cei cu bilete in regula, dar fara loc ca mai nou se dau bilete din astea in prostie pe la case, stateau pe hol in ingramadeala, pe jos, intre vagoane…interesant nu? e mai buna afacerea acuma daca vi blat.stai si jos

Trenul somnului pentru ca toti dormeau care pe unde, tot spatiul era valorificat la maxim. Asadar pe hol trebuia sa faci slalom, sa ii ocolesti pe unii, sa treci peste altii, altul in capatul vagonului te astepta cu bratul intins sa poti trece de ultimul obstacol, un batranel dormind profund.

Intre vagoane se fuma la greu, se depanau povesti, in WC-ul din vagonul urmator se dormea „pe front” Noroc ca nu am stabatut tot culoarul m-am gandit si sa fi fost tocmai asta plin cu adormiti.

E bine totusi ca oamenii asa in situatia lor inca aveau simtul umorului.Cum stateau ei pe bagaje, trollete, unul fiind neocupat, un baiat imi zice cu zambetul pe buze: „Ia un loc domnisoara, doar nu o sa stai in picioare!”

Intoarsa in compartiment dupa aceasta experienta obositoare am dormit nemiscata pana la Cluj. Parca avusesem doar un vis urat deoarece toti oamenii de pe hol disparusera, „compania” noastra se muta in alt compartiment, asa ca am pus capul jos si am dormit pana la 2 pasi de Oradea. De aici ne-am aruncat in masina si am mers pana in satul bunicii.

Pana aici am platit…asa ca Welcome Ardeal!🙂

Lasă un răspuns

