Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Pentru ca ne-am intregit clanul Rustem in Bucuresti cu ocazia festivitatii de incheiere a facultatii lu’ Ivo, am reusit sa ajungem si la o piesa de teatru cum mergeam pe vremuri cu tati la Odeon. De data asta Ivo a ales o locatie noua pentru mine si anume Teatrul Evreiesc de Stat.IMG_0006 Localizat pe la Unirea, usor de ajuns dar retras totusi de ochii lumii, pe o straduta mai sus de Piata Sfanta Vineri, se afla un teatru mic, de casa as spune eu pentru ca seamana cu teatrul Nottara de pe la Romana, micut de parca s-ar juca piesa intr-o sufragerie. Mi se pare interesanta ideea, iti da impresia de apropiere.

Eu fiind in plina sesiune, am fugit de la atata invatat pentru examenul la Jocuri sa ma recreez la un teatru. Numele piesei este Jocul Regilor si tin sa subliniez ca este prima data cand o vad pe Maia Morgenstern live si ca mi-a placut mult de tot cum a jucat.O piesa cu personaje putine, mai precis 3. Maia ,si cei doi barbati din viata ei Mircea Rusu si Andrei Finti. O piesa foarte interesanta, un adevarat joc al regilor, o piesa psihologica, de dragoste, haioasa in unele locuri, tragica in altele…o combinatie placuta de replici bine puse la punct, auzit din gura unor actori de exceptie.IMG_0010

De retinut ar fi, pretul biletului care este de 6 lei pentru oricine (adica nu tre’ sa fii student sa ai reducere) si care se mentine constant de muuulti ani. Cred ca este singurul Teatru care mai practica astfel de preturi.

Asa ca va trimit cu drag si la TES in noua stagiune din toamna.

Comments on: "Jocoul Regilor Teatrul Evreiesc de Stat" (1)

  1. Da de cand esti tu veverita?😛

Lasă un răspuns

