Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!

Hai la munte!


thumb_b6f020fa31911cddce4aa3ba1f1671f0_baafac3312e1a25e241cfd50a3847ffeCa o recomandare inainte sa va aduc la cunostinta detaliile de plecarea mea in Grecia🙂 va invit sa urmariti site-urile www.iic.ro si www.carpati.org si sa imi spuneti ce traseu a-ti vrea sa facem vara asta. As vrea ceva all together si sa fim in grup mare (nu-mi pun prea multe sperante) …

Astept sugestii si inscrieri. Eu la randul meu o sa fac un plan de bataie bine pus la punct, sper, realizabil. Carpati il urmaresc eu de obicei, Art mi-a zis de Invitatie in Carpati, asa ca va invit si eu…

Apucati-va de treaba! Va controlez la teme🙂

Comments on: "Hai la munte!" (2)

  1. ionadrian said:

    :d… asa ca sa te mai linistesc doar ce am venit de la munte… :d.. :-s … dar ca idee eu as fi diispus sa incerc ceva in fagaras chiar m am uitat si eu zilele trecute pe carpati.org. Cu minim 3 persoane se poate face si un cort bun:(…. vb vb vb …

  2. Evelina Rustem said:

    na ca si eu plec la oradea cu ai mei …si inainte de asta ma opresc la munte sa fac un traseu cu tata🙂

Lasă un răspuns

