Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


shut up and swimShut up and swim (112 voturi, in medie 4.82 din 5) Scris de Evelina Rustem – Luni, 06 Iulie 2009 07:06

Vara asta am mai multe misiuni. In primul rand mi-am propus sa invat sa inot: asa ca am inceput un curs de natatie la Floreasca. Nimic nu mi-ar placea mai mult decat sa-mi arat apoi talentele de Baywatch pe plaja Hanul Piratilor la The Mission Dance Weekend. Mi se pare absolut necesara prezenta unei “salvamaritze” acolo.. Pentru fanii Tiesto si Armin un asemenea eveniment poate avea un efect covarsitor. As fi mult prea bucuroasa sa castig invitatia ..evenimente ca asta de vara trecuta reprezinta acum pentru mine cele mai frumoase amintiri..summer related😀 Ritmurile electronice, proiectiile video, briza marii..toate traite alaturi de prieteni..VIS!Un mic sfat: Sa va luati si ceva mai gros pentru ca spre dimineata se face incredibil de racoare! In concluzie: Misiunea mea de vara asta: Sa inot si sa ma distrez, asa ca SHUT UP AND SWIM!

Articole preferate: Carcoteli incomode: a fost primul articol pe care l-am citit din revista..a fost dragut Gadgeturi de luat la scoala: m-a pus la curent cu ultimele tehnologii.

TheMissionDanceWeekendWeekendDanceAsta a fost articolul cu care Ivo m-a inscris in concurs, si prin care indirect mi-a asigurat si mie un bilet de 2 persoane pentru marele eveniment, pentru ca in concurs au fost inscrisi pana la final 19 concurenti (20 de bilete erau in concurs). Asadar in Grecia fiind cand s-au anuntat castigatorii, am primit vestea la telefon, 3 bilete au venit la noi (Ivo Eve si Florin).

Concursul a fost cu vot, cred ca este primul concurs cu vot la care castigam si la care ne bagam…asa ca le multumesc celor care m-au votat si m-au trimis sa-mi indeplinesc misiunea de vara asta!

Relatari de la Hanul Piratilor, acum dupa reincarcarea bateriilor pentru ca distractia e mare, muzica buna, iar vioiciunea mea nu lipseste, am dansat pana la epuizare, asa cum imi place mie sa-mi descarc energia.🙂

furtunaVineri, inainte cu cateva ore de incepere, cerul s-a intunecat de parca venea sfarsitul lumii nu Armin, marea s-a infuriat si si-a facut ochii verzi apoi din ce in ce mai gri. Nu credeam ca mai este vreo scapare, din fata furtunii, credeam ca o sa toarne cu galeata o sa tune si o sa fulgere de nu o sa mai fie nevoie de lasere si o sa  ne strice distractia, prin nisipul cu balti pe care mi-l imaginam. Armin a speriat furtuna asa ca am scapat cu o ploicica de vreo jumatate de ora. Tot el a mai chemamat ploaia putin sa mai raceasca atmosfera facuta, dar din nou tot el a speriat-o.

Picture 077Prima seara, am facut incalzire cu Glenn Morrison si apoi am topait pe Armin van Buuren.Pentru ca pe melodia lui Armin am trecut eu in anul intai de facultate si m-a urmarit intreg anul, am zis ca ar fi frumos sa il inchei tot cu el (In and Out of love este melodia care o ascultam ultimele zile acasa inainte sa plec la Bucuresti) Nu m-am interesat inainte de nimic, Ivo mai citea pe net cate ceva, dar eu sunt obisnuita sa caut melodii dupa concert, asa ca acum sunt in research.🙂 ziua 2

A doua seara, toata lumea il astepta pe Tiesto, dar au mixat frumos si Groove Armada si mi-au sunat totusi cunoscuti, apoi a inceput nebunia cu Tiesto, parca innebunise lumea.🙂 M-a uimit totusi ca nu au bagat laser la el, tocmai la Tiesto, in schimb la Sven Vath s-au schimbat culorile. Nu am mai stat mult dar a fost de ajuns incat sa ma convinga si el ca e un bun DJ.  Fiind cam pe low battery, Tiesto fiind deja pe sfarsite, m-am iviorat la ritmurile alerte ale lui Sven … one two three /everybody get free🙂 hihi

Picture 148De retinut Unforgivable a lui Armin van Buuren, Loves come again a lui Tiesto, Superstylin’ ~ Groove Armada si de la Sven Vath introul …cat am prins.

Mai mi-a placut trecerea de la un Dj la altul, cu dansatorii de la Marlboro, muzica super si ei profesionisti,animatoarele nu mi s-au parut cine stie ce, sau poate doar mi s-au fixat ochii pe una naspa.😀

page blogAveam nevoie nisip in adidasi, de o muzica buna, de lasere colorate si de suficient loc sa ma desfasor…asa ca mi-am dus misiunea la bun sfarsit.

Mission completed (said Ivo)

Comments on: "The Mission Dance Weekend 31-1 August 2009" (3)

  1. Cristian Nistor said:

    Istorioara de nota 10! daca nu eram acolo macar la jumate din ce ai scris…as fi reusit sa imidau seama cat de marfa a fost! trebuie sa multumesc si eu pe aceasta cale Ivonicii care mi a facut rost de invitatie! Asa ca as putea si eu sa o citez in ceea ce priveste sloganul „Mission completed” si…poate pe alta data cu aceeasi formula de final!

  2. Si noi ne-am mirat ca nu au fost lasere la Tiesto.Sustin ca a vrut sa fie diferit, oricum Tiesto este mult mai putin comercial fata de Armin.
    Referitor la Marlboro…

    1.Animatoarele erau varza,una dintre ele cred ca era si „la inaltime”…insa era un animator care chiar se pricepea la ceea ce facea.

    2.As vrea si eu sa iau de undeva melodia pe care dansau ei.Daca stiti cum se numeste si imi spuneti si mie apreciez🙂

  3. Evelina Rustem said:

    …cautam🙂

Lasă un răspuns

