Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Billy-Blanks-Ultimate-Tae-BoCa sa nu zicem ca ne apucam de luni…si sa nu ne apucam zic sa incepem de maine, adica miercuri! Este o ideea mai veche, si vreau sa o pun in aplicare vara asta.

 Eu imi voi incepe exercitiile, la aceeasi locatie adica stadion, am pregatit deja un program in jur de o ora si ceva de zbenguiala, respectiv 2 filmulete de pe www.youtube.com unul cu tae-bo care cuprinde si incalzirea si cel pentru abdomen de 8 minute ca sa nu ne omoram prea mult. Vom adauga ceva minute de sarit coarda, o tura, doua de relaxare ceva stretching.  (deja am somat destul si ar fi cazul sa ma apuc de exercitii)

M-am gandit sa facem tae-bo cam de 3 ori pe saptamana iar in restul zilelor, mai am un set de exercitii pentru brate/piept/spate programul care il faceam cu Alex la camin.

Asa ca pentru cei/cele interesate, pot sa ma acompanieze la exercitii, seara la stadion pe racoare, cu muzica antrenanta (am facut playlistul cu ajutorul Irinei, mi-am innoit si eu muzica). tinuta lejera, folia de izopren ar mai fi pe lista pt exercitiile pt abdomen, coarda putem sa o sarim pe rand…voi doar sa veniti.

Dupa exercitii ne racorim cu un pepene, schimbam astfel dieta de mere cu fructe de sezon! Dupa ce va trece vara ve-ti fi in forma pentru anul universitar ce urmeaza!🙂

Let’s Do it with Billy Blanks!🙂 Feel Free to Join!

Comments on: "Tae Bo/Exercitii abdomen/Sport de relaxare" (1)

  1. Ghyghy, iti vand un pont…dute pe torrente si cauta filmulete cu Tae Bo😉 … ai sa gasesti berechet😉

    pupici

Lasă un răspuns

