Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!

Dream for an insomniac


americ75Dupa ce am dat din greseala peste blogul asta http://ela.dizabillove.ro/ si care mi-a oferit pe tava un film bun, care l-am downloadat foarte repede in comparatie cu DC++ sau alte programe. Dupa ce am cautat subtitrare in disperare pentru ca am avut impresia ca nu este in engleza filmul…m-am pus linistita in pat si l-am urmarit.

Film dragut, ceea ce cautam zilele astea. Numele iar, m-am gandit ca poate filmul are un secret…avand in vedere ca de cand sunt acasa adorm cam greu…si cam tarziu, urmand ca a doua zi sa o pierd pe jumatate. Adevarul e ca filmul are un secret.🙂

Joaca Jennifer Aniston ( in caz ca sunteti fani Friends) si Ione Skye, film cotat cu nota6  pe imdb, dar am ajuns la concluzia ca ce are nota mare pe imdb nu e intotdeuna bun si ce are nota mica nu e intotdeuna prost, asa  ca sper sa nu va influenteze.

Filmul este din 1996…jumatate alb-negru jumatate color, veti vedea smecheria😀 Tagline-ul este ” A dreamer who couldn’t sleep. An author who couldn’t write. A friend who couldn’t help but help.” 

Eu am avut totusi 2 citate care mi-au placut mult. Cel amintit de tipa in blog: „Anything less than mad, passionate, extraordinary love is a waste of your time.” si „I get what I want or i change my mind.”

Lasă un răspuns

