Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!

Tort de biscuiti


Adaug acum alta reteta usoara, pentru incepatori asa ca mine. Am mai facut si cu fetele si Alex in camin in al doilea semestru din anul asta. Asa ca am facut si acasa, schimband aspctul.  mamaia 26 aug 2009 007

Se face cu ce ai prin casa, in caz ca nu vrei sa mai iesi, si ai pofta de ceva dulce, asa cum am facut si eu. E ceva gen prajitura saracului…

Asa ca ai nevoie de un plic de budinca, din care vei face crema si biscuiti🙂 , eventual poti sa mai adaugi nuca de cocos, nuci sau samburi de caise, asta am vrut eu sa pun dar n-a mavut noroc, erau amari pentru ca erau de zarzare nu caise.😦 …migdalele cred iar ca dau un gust bun, numai ca sunt mai scumpe.

Zilele astea poate fac si tarta care…am zis am zis! ca o fac:)

Comments on: "Tort de biscuiti" (1)

Lasă un răspuns

