Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!

Handmade :)


Zilele trecute ma uiam pe bloguri cu chestii facute handmade, gen margele, cercelusi, zorzoane🙂 asa ca mi-am amintit cu cat drag faceam si eu bratari cand eram mica…cu margele din inima Maramuresului, de unde se agata harta in cui, Sighetul Marmatiei.

casa valcea 056Asa ca, in clasa a 10a cand am fost in Olanda, mi-am gasit o cutie plina numai cu margele de iti luau ochii…asa ca am cumparat, si abia azi m-am apucat iar sa insir margele, ca amintirile. Mai nou mi-a mai dat si matusa de la Bucuresti vreo doua pungi cu margele de la modificat rochii de ocazie…asa ca am de unde sa aleg, sa combin.

casa valcea 057Asadar uite cu ce ma ocup in ultima vreme…printre alte activitati!🙂

Last edit: in curand o sa imi caut si mai multe incheietori, si smecherii. Mama m-a inititat deja la facut chingute asa ca urmeaza sa ma perfectionez.🙂

Comments on: "Handmade :)" (1)

  1. Maiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, cum adica mai? Ai batut cuiul in Sighet? :))

    Faci margele pentru piranda din tine😛

Lasă un răspuns

