Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Afis-sigle2_1249545940Asa cum v-am obisnuit deja cu gena noastra norocoasa, dupa ce Ivonica a venit acasa un week-end cu o bucatica din ziarul Adevarul cu un concurs la concertul Anastacia la Sala Polivalenta, ne-am hotarat sa nu ratam sansa si sa participam, si eu si ea si Florin. casa valceaAsa ca am sunat si eu…dupa multe incercari am reusit sa vorbesc cu cineva…si i’m in. Asa ca dupa cateva zile primesc mesaj de la Ivo ca a castigat si ca abia astepta, iar eu bucuroasa pentru bucuria ei, am inceput sa topai de norocul nostru ca tot castigam.🙂 Nu ies bine din casa ca primesc si eu telefon ca am casticgat, asa ca mai topai o data, si iau imediat hotararea ca maine sunt la Bucuresti, daca tot am castigat.

Am mers cu Ivonica sa luam biletele, din Pipera, asa ca am sa mai zic ceva ca o paranteza, anul trecut cand eram la camin am visat intr-o noapte ca eram in statie la Pipera (eu nici nu stiam ca exista statie de metrou Pipera) pentru ca eu nu sunt deloc fana metrou, merg mai mult cu RATB, si am visat exact asa cum e ea…adica am avut un deja-vu cand am ajuns acolo. Sti ca eu am visat exact asa?! cu usile verzi, mult spatiu, scarile, gura de metrou…tot dar in plus erau si niste scari in forma de spirala…asta ce inseamna?

Am luat biletele, Ivo a vazut ca pe lista era si Florin la castigatori, doar ca el nu a mai ajuns sa le ridice, au fost de ajuns ale noastre, asa ca iata-le:casa valcea 001Seara ne indreptam spre Sala Polivalenta, pe care o aveam deja pe lista sa ajung anul acesta, dar uita ca am ajuns mai repede decat credeam, si inca cu ce ocazie.casa valcea 006

In deschidere a cantat Cream, am mai prins doar vreo 2 melodii, dupa care s-a luat o pauza, moment sa observam si noi cine mai e prin preajma, asa ca l-am vazut pe Dan Bitman cu formatia, Silvia Dumitrescu, Adrian Enache…si cand a inceput Anastacia show-ul ghici langa cine stateam…Florin de la Hi-q.casa valcea 010

Pentru ca biletele erau in Teren A…am fost chiar in fata scenei, fara mare inghesuiala, iar Anastacia cantand la 3-4 metri in fata noastra.casa valcea 019

Aceasta voce impresionanta, bine instruita, aceasta Anastacia ce a cantat cat a tinut-o gura!🙂 De remarcat este faptul ca nu s-a facut atata propaganda cu concertul ei, cum a fost la cel cu Madona, de care acuma toata lumea se plange, Anastacia a compensat si a intrecut cu mult asteptarile, nu am fost la concert la Madonna, dar pana acum n-am auzit pe cineva sa zic wow.casa valcea 024

Sa revenim la Anastacia, insotita de 2 fete, care o acompaniau cu vocea, o a treia la clape, si 4 baieti- tobe, bass chitara si clape…+ inca 2 dansatori dintre care unul (cel mulatru) mi-a luat ochii cu miscarile lui. Mie mi se pare ca seamana cu Malcom din „Tanar si nelinistit”:))casa valcea 034

De mici inca, stiu ca topaiam prin casa cu Ivo pe primele melodii ale Anastaciei, Sick and Tired, I’ve paid my dues, Left outside Alone…si altele.  Imi aduc aminte si cu ce era imbracata in videoclipuri si ca atunci descopeream eu Paint Pro 7 si ii modificam coperta de album.casa valcea 027

Fara multa mediatizare, si bagare in seama, Anastacia a tinut un concert foarte reusit, si sunt sigura ca si cei care au venit cu bilet, nu le-a parut rau de bani, pentru ca a fost bine organizat, a stiut sa se faca placuta cu vocea, cu replicile, cu dansul, cu melodiile ei de suflet si cu cele de topait… cu tot.casa valcea 062

Ma bucur si mai mult ca am ajuns la concert cu bilete castigate, totul pare si mai interesant. casa valcea 066

Am fost placut impresionata ca la 40 de ani ai ei, Anastacia, care pare putin durdulie imbracata, a aparut pe scena in  hainele cu care a fost si in videoclipuri iar la bluzitele deasupra buricului, si-a lasat la vedere abdomenul bine lucrat. (stiti voi obsesia mea cu abdomenul).🙂casa valcea 055

Oare am uitat sa mai zic ceva?…daca imi amintesc adaug! Intre timp, sunt sigura ca veti asculta si voi melodiile ei!🙂


Comments on: "Anastacia ~ Sala Polivalenta 1 Septembrie 2009" (1)

  1. M-ai convins…am sa piratez ultimul album ca sa-l ascult, macar o data😉

    Bai, da norocoase mai sunteti, ar trebui sa ma apuc si eu de trimis lla concursuri😀

Lasă un răspuns

