Believe in yourself and you will succeed! Follow your dreams and you will be happy!


Cate prajituri tavalite nu a trimis Non cat am fost la Bucuresti, si nu numai, asta inca de pe cand eram la liceu si mai luam sa mananc cu colegii. Asa ca ar fi cazul sa mai imi fac si singura.🙂

M-am apucat hotarata aseara, daca tot am renuntat pentu moment la Planul cu Techirghiol, si pot sta pana tarziu, fara sa fiu nevoita sa ma trezesc de dimineata.

Necesare pentru blat: 3 oua, 18 linguri faina, 15 linguri zahar, 1 plic praf de copt, 1 cana lapte (nu prea mare) 1/2 fiola esenta de vanilie, 4 linguri ulei.

Necesare sirop: 1 lingura cacao, 1 cana si jumatate zahar, 1 cana jumatate lapte, esenta de rom., 1/2 pachet de unt.

Mod de preparare: Pentru blat, se bat ouale, cu zaharul, pana se mai topeste putin din zahar, se pune ceasca de lapte, cele 4 linguri de ulei, si jumatate din necesarul de faina, apoi se mesteca bine se adauga praful de copt si restul de faina si esenta de vanilie. Se mesteca bine, compozitia trebuie sa fie lichida, nu prea subtire. prajiturica 001

Se pune in tava, si se lasa la copt. In tava puneti o foaie de copt, ca sa nu se lipeasca. prajiturica 002

Apoi siropul, se amesteca cacaua cu zaharul, se adauga laptele si esenta de rom, tot jumatate. Se da in clocot, apoi se adauga untul.

Dupa ce blatul este gata, si se lasa putin la racit, atat cat sa se poata taia cubulete, nu prea mari nu prea mici. Se vor inmuia apoi in sirop si vor fi tavalite in nuca de cocos. prajiturica 003

Uitati deci o alta reteta usurica, economa, si foarte foarte buna.

prajiturica 004

Comments on: "Prajitura tavalita in nuca de cocos" (2)

  1. […] PDRTJS_settings_14862_post_505 = { "id" : "14862", "unique_id" : "wp-post-505", "title" : "Prajiturica+", "item_id" : "_post_505", "permalink" : "http%3A%2F%2Fevelinarustem.wordpress.com%2F2009%2F09%2F24%2Fprajiturica%2F" } Nu cred ca are vreun nume, pentru ca e prajitura simpla cu crema. De la prajitura tavalita am mai oprit jumatate de blat, pe care l-am pastrat foarte bine la congelator, iar astazi avand pofta de ceva dulce, l-am scos si m-am apucat de treaba (deci reteta pentru blat cititi blogul cu prajitura tavalita in nuca de cocos) […]

  2. […] Nu cred ca are vreun nume, pentru ca e prajitura simpla cu crema. De la prajitura tavalita am mai oprit jumatate de blat, pe care l-am pastrat foarte bine la congelator, iar astazi avand pofta de ceva dulce, l-am scos si m-am apucat de treaba (deci reteta pentru blat cititi blogul cu prajitura tavalita in nuca de cocos) […]

Lasă un răspuns

